וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ארלינג הולאנד עבר בדיקות רפואיות לפני המעבר לסיטי

עודכן לאחרונה: 9.5.2022 / 18:38

ב"אתלטיק" דיווחו שהתכולים הגיעו לסיכום סופי עם החלוץ, במדריד "חשפו": ריאל חששה מפציעות העבר ופקפקה אם הוא שווה את ההשקעה

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ניוקאסל 0:5/ספורט1

לעולם לא נדע אם מנצ'סטר סיטי הייתה עוברת את ריאל מדריד בליגת האלופות אם היה לה חלוץ יותר טוב, אבל בעונה הבאה ישחק אצלה אחד כזה: העיתונאי הבריטי דייויד אורנשטיין מה"אתלטיק" דיווח הבוקר (שני) כי בהסתמך על מקורותיו בגרמניה, ההודעה הרשמית של התכולים על החתמתו של ארלינג הולאנד צפויה לצאת במהלך השבוע הקרוב, לאחר שהנורבגי בן ה-21 סיכם את כל תנאיו במועדון שמוליך את טבלת הפרמיירליג.

כזכור, בשבועות האחרונים פורסם באנגליה שסגירת העסקה של הולאנד היא "עניין של זמן", אחרי שמנצ'סטר סיטי הגיעה להבנות עם נציגיו של השחקן בנוגע לעמלות תמורת החתימה שלו בקבוצה. למרות שסוכנו של הולאנד, מינו ראיולה, הלך לעולמו לפני מספר ימים, נראה שאת המעבר של חלוץ בורוסיה דורטמונד האיטלקי הספיק לרקום.

לפי הדיווחים האחרונים, הולאנד כבר היה היום בבית חולים בבריסל כדי להשלים את הבדיקות הרפואיות שלו.

בתקשורת הספרדית טוענים שמלכתחילה הולאנד העדיף את ריאל מדריד, אבל הכף הוכרעה לטובת סיטי מכמה סיבות עיקריות: ראשית, ההסתייגויות של הבלאנקוס. לפי "מארקה", ריאל חששה מרקורד הפציעות של הולאנד, והאמינה שבהתחשב בדרישות השכר שלו ובסעיף השחרור הגבוה שלו, הוא לא בהכרח שווה את ההשקעה. שנית, גם הולאנד עצמו לא היה משוכנע עד כמה הוא יתאים לקבוצה, ואיך ישתלב בשיטה. עוד לפי ה"מארקה", הולאנד חשש שאם יצטרף לריאל, הוא יחסה בצילם של קארים בנזמה וקיליאן אמבפה.

לכן הוא העדיף להצטרף לסיטי, שלא היססה להחתים אותו והייתה בחירה בטוחה יותר. פפ גווארדיולה דיבר על ליבו של הולאנד מספר פעמים לאורך החודשים האחרונים, ושכנע אותו שהוא ישתלב היטב בשיטה שלו.

עוד בגזרת מנצ'סטר סיטי, אורנשטיין טען כי פול פוגבה אמנם שקל ברצינות הצטרפות לקבוצה של פפ גווארדיולה כפי שנכתב ב"דיילי מייל וב"גארדיאן", אולם הקשר הצרפתי החליט שלא לחצות את הכביש ממנצ'סטר יונייטד ומעדיף לחתום באחת המועמדות האחרות להחתימו בקיץ: יובנטוס, ריאל מדריד או פריז סן ז'רמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
סירב למנצ'סטר סיטי. פול פוגבה/רויטרס

באשר לגווארדיולה, שטען אתמול אחרי הניצחון 0:5 על ניוקאסל ש"כולם באנגליה אוהדים את ליברפול", ב"אתלטיק" דיווחו כי מנג'ר הסיטיזנס, שידוע כרגיש לביקורות עוד מתחילת קריירת האימון שלו בברצלונה, מנהל חשבון טוויטר סודי שדרכו הוא עוקב אחרי מה שנאמר עליו ועל הקבוצה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully