וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית אתא השלימה 1:3 בסדרה על עירוני נהריה ועלתה לגמר

אמין סטיבנס כיכב עם 33 נקודות, הוביל את קבוצתו לניצחון 66:75 ולסדרת גמר הליגה הלאומית בכדורסל שתתחיל ביום שישי נגד עירוני רמת גן באולם זיסמן

עירוני קרית אתא ניצחה הערב בביתה 66:75 את עירוני נהריה, השלימה 1:3 בסדרת חצי גמר פלייאוף הליגה הלאומית והעפילה לסדרת הגמר, שם כבר ממתינה לה עירוני רמת גן שתארח את המשחק הראשון ביניהן כבר ביום שישי באולם זיסמן.

עירוני קרית אתא חוגגת עלייה לגמר הלאומית. לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית, אתר רשמי
בעונה הבאה בליגת העל? עירוני קרית אתא/אתר רשמי, לימור מלינוף, מנהלת הליגה הלאומית

קרית אתא שלטה במשחק מן הפתיחה ועלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון, שהסתיים בתוצאה 8:20 לזכותה. עד המחצית הגדילו המקומיים את יתרונם בארבע נקודות נוספות ולוח התוצאות הראה 19:35, אבל לאחר ההפסקה האורחת קלעה 28 נקודות בעשר הדקות של הרבע השלישי, מנגד ספגה 12 בלבד ופתחה את המשחק מחדש, אלא שברבע המכריע הייתה זו קרית אתא שקלעה 28 נקודות, כמובן נחלצה מהפיגור אליו נקלעה לראשונה במשחק וחגגה את עלייתה לגמר.

גיבור הניצחון של קרית אתא היה אמין סטיבנס, שקלע 33 נקודות ב-39 דקות על הפרקט, קטף תשעה כדורים חוזרים וגם סחט 14 עבירות. גם עמית ראובן ועידו דוידי קלעו 13 ו-12 נקודות בהתאמה. את קלעי נהריה הוביל יוגב אוחיון עם 15 נקודות והוא גם מסר 6 אסיסטים, אבל לחובתו היו גם 7 איבודי כדור. דולב דראפיץ' קלע הוסיף 13 נקודות לזכות נהריה שלאכזבתה סיימה את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully