וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק ניסנוב: "זה נעשה בזדון, הם רצו שהעונש יחול על הדרבי"

אחד מבעלי הפועל תל אביב התראיין ב-103FM ותקף את דייני ההתאחדות: "למה צריכים 9,000 מנויים להיענש בגלל 50-100 פורעים? אני יכול למנוע אבוקות?"

תקציר: בני סכנין - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב נענשה הבוקר (ראשון) במשחק ללא קהל בעקבות התנהגות אוהדיה, אבל רק לפני שעה קלה הצליחה לקבל את אישור דייני ההתאחדות לכדורגל לארח את הפועל באר שבע במשחק ללא קהל, להוציא את אוהדי האורחת שיוכלו להיכנס לאצטדיון בלומפילד, משמע שהיא תוכל לארח לעיני אצטדיון מלא את מכבי תל אביב במחזור סיום העונה.

מי שהתראיין הערב בנושא, זמן קצר לפני החלטת הדיינים, הוא אחד מבעלי הפועל תל אביב, איציק ניסנוב שבשיחה בתכנית הספורט של 103FM אף הצהיר: "לפי דעתי זה בזדון, הם רצו שהעונש יחול על הדרבי".

אוהדי הפועל תל אביב. אריאל שלום
"9,000 מנויים נענשים בגלל 50-100 פורעים"/אריאל שלום

תחילה נשאל ניסנוב על הצעת הפשרה של הפועל באר שבע, שתוכל להכניס את אוהדיה למשחק: "העמידו אותנו במצב שאין לנו ברירה. אם אנחנו צריכים שהקהל שלנו לא יהיה בדרבי או שלא יהיה נגד ב"ש, אז העדפנו שהקהל יהיה בדרבי, אבל אנחנו חושבים שזו שערורייה. לא יכול להיות שבכדורגל הישראלי 2022 משחק דרבי, שנחשב למשחק הגדול במדינה, ישוחק ללא קהל. קיבלנו החלטה, כל הבעלים, שאם יחליטו שהדרבי יהיה ללא קהל, הקבוצה לא תופיע למשחק ויהיו ההשלכות אשר יהיו".

על התנהגות האוהדים, שמובילה לעונשים פעם אחר פעם: "אנחנו עושים את המקסימום. אנחנו משלמים מיליוני שקלים בשנה לחברת אבטחה/לסדרנים. יש מצלמות ואם אנחנו רואים משהו אנחנו מעבירים את זה למשטרה. אם אנחנו תופסים מישהו אנחנו מרחיקים ומגישים תביעות אישיות. מה אנחנו יכולים לעשות? למה צריכים 9,000 מנויים להיענש בגלל 50-100 פורעים. עושים את זה מתחילת השנה וזה לא עוזר. אני יכול למנוע שבדרבי הבא יהיו אבוקות? למה אנחנו צריכים להיענש?".

איציק ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הם רצו שהעונש יחול על הדרבי". איציק ניסנוב/קובי אליהו

כשנשאל ניסנוב כיצד ניתן להעניש קבוצות במצב הקיים, ענה: "אני מסכים שצריך לשנות את הדברים והעונשים בהנהלת ההתאחדות. שיהיו עונשים יותר אפקטיבים.... גם בצד של הקהל וגם בצד הכספי. הפועל תל אביב זה לא מועדון עשיר כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב שיכול לעמוד בנזק של 2 מיליון שקלים למשחק. אין לזה שום היגיון. מקובל שיכניסו משטרה בעונה הבאה".

לסיום נשאל על ההכנסה הצפויה מהדרבי: "באזור ה-2 מיליון שקל. נגד באר שבע זה היה משהו כמו חצי מיליון ש"ח. מראש ההחלטה הזו לא הייתה צריכה להיות. הדיון היה ביום שלישי, בדרך כלל נותנים החלטה באותו יום של הדיון. למה הפעם קיבלו החלטה רק אחרי חמישה ימים? לפי דעתי זה בזדון. הם רצו שהעונש יחול על הדרבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully