וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער חשוב לשון וייסמן, שער בכורה לסלליך, אליאל פרץ הורחק

חלוץ ויאדוליד כבש ב-0:2 על אייבר והפער בקרב על העלייה צומק לשתי נקודות בלבד. קשר גנצ'לרבירלי כבש ב-1:2 על ארזורום, קשר וולפסבורגר ראה אדום בתבוסה 4:0 מול זלצבורג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.5/ספורט1

שון וייסמן השאיר הערב (ראשון) את ויאדוליד במאבק על שני הכרטיסים האוטומטיים ללה ליגה, כשהבקיע את שערו ה-17 העונה בקרב הצמרת מול אייבר וחגג עם קבוצתו 0:2 יקר בחוץ. נאצ'ו כבש ראשון בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה בדקה ה-68, ובחלוף 12 דקות הישראלי ירה פנימה וסגר עניין. כרגע אלמריה במקום הראשון עם 76 נקודות, אייבר שנייה עם שתי נקודות פחות ובמקום השלישי ניצבת ויאדוליד עם 72. לסיום העונה בליגת המשנה בספרד נותרו עוד שלושה מחזורים, כשרק שתי הראשונות עולות אוטומטית וארבע הבאות ממשיכות לפלייאוף בו יוענק עוד כרטיס אחד.

* אליאל פרץ הורחק בתבוסה של וולפסברגר 4:0 אצל אלופת אוסטריה רד בול זלצבורג. הקשר הישראלי מנע מצב ודאי לכיבוש שער בדקה ה-40, ראה כרטיס אדום ראשון בקריירה וגרם לפנדל אותו ראסמוס כריסטנסן החמיץ. אבל זה היה כבר במצב של 0:3 למארחת מצמד של קארים אדיימי ושער של ג'וניור אדאמו, כאשר הבלם עומאר סולה חתם שש דקות לסיום. תאי בריבו נכנס כמחליף בדקה ה-76.

* סינטאיהו סלליך כבש את שער הבכורה שלו במדי גנצ'לבירלי, כששיחק 84 דקות ומצא את הרשת בדקה ה-24 בניצחון הביתי 1:2 על ארזורום. קבוצתו רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום בליגה השנייה בטורקיה, ולסיום העונה נותרו עוד שני מחזורים.

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר. Johann Schwarz, GettyImages
אדום ראשון. אליאל פרץ/GettyImages, Johann Schwarz

* אלי דסה השלים 90 דקות בהפסדה של ויטסה 2:1 להירנביין בליגה ההולנדית. קבוצתו שמטה יתרון, אבל היא נותרה במקום השישי ותשחק בפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* תומר חמד שיחק 32 דקות כמחליף ב-1:1 של ווסטרן סידני וונדררס בחוץ מול מקארת'ור בליגה האוסטרלית. שער של החלוץ הישראלי נפסל בעזרת ה-VAR חמש דקות לסיום בגלל נבדל.

* עומרי אלטמן שיחק 63 דקות ב-1:1 של א.אק לרנקה מול אריס לימסול בליגה הקפריסאית. קבוצתו במקום השלישי שמוביל למוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully