וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס שוב יוצאת למרוץ למען החופים

כמדי שנה תקיים adidas את מירוץ האוקיינוסים השנתי בשיתוף פעולה עם הארגון הבינלאומי Parley. המרוץ יוזנק דיגיטלית ברחבי העולם ב-23 במאי ויסתיים ב-08 ביוני

ענקית הספורט adidas והארגון הסביבתי העולמי Parley for the Oceans (פרליי), הפועל לטיהור האוקיינוס מחלקי פלסטיק עקב מצוקת הזיהום החמורה, משיקים את המירוץ השנתי למען האוקיינוס: Run For The Ocean.

המירוץ, אשר מתקיים באופן דיגיטלי בכל העולם במקביל, ייפתח בתאריך ה- 23 במאי ויסתיים ב- 8 ביוני: "יום האוקיינוסים הבינלאומי". במסגרת הפרויקט יוכלו כל אחת ואחד להתחבר לאפליקציית adidas Runtastic Runners מכל מקום ובכל שעה ולצבור קילומטרים כאשר כל דקה נספרת ועוזרת להגיע ליעד כאשר שלב ההרשמה יחל מה-9.5.

מירוץ אדידס. יחצ,
מרוץ אדידס/יחצ

בעבור כל 10 דקות ריצה שייצברו על ידי הרצים מכל העולם ארגון Parley יאסוף פלסטיק במשקל של בקבוק פלסטיק אחד מקרקעית האוקיינוס. המטרה היא להגיע עד ליעד של 250,000 ק"ג של פלסטיק מהים תוך כדי צבירת 250 מיליון דקות של ריצה ובכך לצמצם את זיהום הפלסטיק בחופים.

פסולת הפלסטיק שתיאסף תועבר למתקן טיפול לטובת ייצור קולקציות חדשות העשויות מעל 70% פלסטיק ממוחזר. מטרת מירוץ האוקיינוסים של אדידס ופרליי היא להעלות את המודעות לחשיבות ניקיון הים, ולהראות כי מיליוני צעדים קטנים ומאמץ משותף יכולים יחד לגרום לשינוי ענק.

לראשונה המירוץ יהיה חלק מקמפיין הדגל של המותג IMMPOSIBLE IS NOTHING אשר יעלה בעמודי הסושיאל של adidas. את הקמפיין יובילו כוכב ברצלונה פדרי יחד עם "המלאכית" לשעבר והדוגמנית הבינלאומית בהווה קארלי קלוס, זאת לצד ידוענים, ספורטאים ומשפיענים מתחומים שונים יחד עם קהילת הריצה adidas runnersבארץ ובעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully