וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה לא מרפה מהטענות ליד של גלזר: "אם זה לא פנדל, אז מה כן?"

במועדון לא נרגעו מה-2:1 מול מכבי תל אביב: "יותר מדי פעמים אנו לא מקבלים את מה שמגיע לנו". בקבוצה נערכים לשבוע גורלי ומשדרים לשחקנים: "שיחשבו טוב לפני שהם מקבלים צהובים מיותרים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 1:2/ספורט1

במכבי נתניה סירבו להירגע גם בסיום המשחק אתמול (שבת) בו הפסידה הקבוצה 2:1 למכבי תל אביב, אחרי שלא נשרק פנדל ברור לטענתם בעקבות נגיעה של דן גלזר ברחבה. "אם זה לא פנדל, אז מה כן פנדל?", תהו גורמים במועדון. "יותר מדי פעמים ויותר מדי בקלות אנחנו לא מקבלים את מה שמגיע לנו. לא שזה היה מכריע את המשחק לכאן או לכאן, אבל זה היה פנדל ברור שהיינו חייבים לקבל".

נתניה אף פרסמה סרטון ברשתות החברתיות בו נראה הפנדל שנפסק לזכות מכבי תל אביב בצמוד לפנדל שאמור היה להיפסק לזכותה. "בדיוק אותו משחק, בדיוק אותה זווית צפייה, בדיוק אותו שופט, בדיוק אותו צאת VAR. מה גרם לאירוע אחד להסתיים בפנדל ולשני לעבור ללא תגובה ובעיקר לגרום לחובבי הקונספירציות בינינו, לעבוד שעות נוספות ולעשות הקשרים בין השופט בניידת ה-VAR ו'חיבתו' למכבי נתניה?", כתבו, כשהם שולחים רמז לשופט ה-VAR אלי חכמון.

הפוסט של נתניה

פטריק טוומאסי שחקן מכבי נתניה מול אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בניגוד לשני המשחקים הקודמים, הפעם הוא לא הורגש. טוומאסי/ברני ארדוב

בקבוצה קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד, בעיקר לאור התיקו המאופס בין בני סכנין להפועל תל אביב במסגרת הקרב המשולש על המקום הרביעי. בנתניה הגיעו למשחק עם הרבה ביטחון אחרי שלא נוצחו בשלושת המפגשים הקודמים מול הצהובים מתל אביב. בצוות המקצועי הביעו אכזבה מיכולתו של החלוץ פטריק טוומאסי, שלא היה מרוכז בחלק הקדמי ובניגוד לשני המשחקים הקודמים נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה הוא כמעט ולא איים על השער ולא הורגש.

המאמן בני לם הפתיע אתמול כשלא פתח בהרכב עם הבלם רז שלמה, שסיים לרצות עונש הרחקה ושב לסגל. "שחקנים צריכים לקחת אחריות על כל הכרטיסים הצהובים שהם סופגים, לפעמים בקלות יתרה", אמר גורם בקבוצה, "אין לאף אחד טאבו על ההרכב. בשבוע שעבר נשארנו בלי בלם ימני כי רז היה מורחק ופלאמן גלאבוב היה פצוע, אז להבא שחקנים יחשבו טוב טוב אם לקבל צהובים מיותרים".

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב מול פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
עוד כרטיס צהוב מיותר? גיאגון עם אלמוג/ברני ארדוב

במשחק הקרוב נגד בני סכנין ביום שלישי ייעדר איגור זלטאנוביץ' בשל צבירת כרטיסים צהובים ופארפה גיאגון יחמיץ את המשחק החשוב נגד הפועל תל אביב מאותה סיבה.

"נכון שלא הגענו למצבים בטוחים של שער, אבל באמת כל המשחק לחצנו טוב והוא התנהל בחצי המגרש של מכבי תל אביב", אמר עומרי גאנדלמן בסיום. "אנחנו מאוכזבים אבל אין לנו זמן להתאכזב ולהוריד את הראש כי יש לנו את המשחק אולי הכי חשוב העונה בשלישי ומול הפועל תל אביב בשבת. שבוע גורלי לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully