וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת על אונס ע"י כוכב הכדורגל: "התגאיתי להיות בת דודה שלו"

עודכן לאחרונה: 8.5.2022 / 8:02

האישה שהתלוננה ששחקן העבר המפורסם אנס אותה גילתה שבן הזוג שלה שיחק איתו בעבר: "הוא פשוט הוביל אותי לחדר, זרק אותי על המיטה, הוריד לי את המכנסיים. אמרתי לו: 'די'"

האישה שהתלוננה שכוכב עבר בכדורגל הישראלי אנס אותה התראיינה הערב (שבת) לחדשות12, וסיפרה על התקרית שאירעה לפני שבע שנים, לדבריה. המתלוננת חשפה שמי שאנס אותה הוא למעשה בן דוד שלה. כמו כן מתברר כי בן הזוג של המתלוננת הוא גם כדורגלן עבר מפורסם, שאף שיחק עם מי שלטענתה תקף אותה. "עבור המשפחה שלי זה כתם על הגיבור שלהם", אמרה בריאיון ל-N12, ובו הכחישה את הטענה שבן זוגה הוא מי שעומד מאחורי התלונה, על רקע יריבות מקצועית ביניהם.

"אני מודה לעצמי שניקיתי את זה מהמערכת, שהוצאתי את זה, שהקאתי את זה", סיפרה. "אני מודה על העימות, שהתעמתתי מולו. זה מבחינתי כבר שם אותי במקום אחר, ומכאן ואילך זה מה שהפרקליטות תחליט...

"הוא הכבוד של המשפחה, הגאווה, מאוד התגאיתי להיות בת דודה שלו. מאוד הייתי גאה בו, מאוד. הוא הכוכב של המשפחה.

יד של גבר ויד של אישה במיטה. ShutterStock
החלטתי שאני לא שותקת יותר. הרגשתי שדי, אני משחררת, בא לי לשאוג. תביאו לי מגפון כדי להוציא את כל הקיא שיש לי בגוף. ופשוט הוצאתי. הוצאתי הכול, סיפרתי"/ShutterStock

"היינו בקשר מאוד טוב. הייתי משתפת אותו בדברים אישיים שלי, הוא היה משתף אותי ומאוד סמכתי עליו, בטחתי בו. אבא שלי היה ציפור הנפש שלי - אז אוטומטית העברתי את התחושה הזו לאחיין שלו. תמיד בכל בילוי היה חשוב לי שהוא יהיה מרוצה, שהכול יהיה נעים.

"ב-3 במרץ 2015 יצאתי איתו לבילוי בבר בתל אביב, ושתיתי. כל מי שמכיר אותי יודע שאני מכוס-שתיים גג, שיכורה. סיימנו את הערב ונכנסנו לאוטו, הוא הקפיץ אותי כי זו הייתה הליכה. והוא פשוט העמיד את האוטו, הרים את הבלם, ואמר לי 'עולים'.

"אמרתי לו 'למה? יש לך נסיעה, אתה צריך לנסוע לצפון', הוא ענה לי 'לא, לא, נעלה רגע'. אמרת לעצמי 'לא יודעת, אולי יש לו פיפי'. כבר פה זה הביך אותי, פה הרגשתי כיווץ.

"גרתי קומה רביעית בלי מעלית. אני זוכרת שפתחתי את הדלת ואמרתי לו 'יש לך נסיעה' ואז הוא פשוט הוביל אותי לחדר, זרק אותי על המיטה, הוריד לי את המכנסיים. אמרתי לו: 'די, זה לא נעים לי'. דחפתי אותו, הוא היה עליי והוא הלך.

"למחרת בבוקר התקלחתי המון זמן, ומבחינתי אחרי המקלחת זה לא קרה. מחקתי את זה, מחקתי את זה מהסיסטם. התנתקתי מזה. מאז לא יצאתי לבלות איתו לעולם, ולא הייתי איתו לבד. פגשתי אותו רק בשמחות ובלוויות. כשראיתי אותו באירועים משפחתיים כאילו כלום לא קרה מבחינתי. מחקתי את זה.

"אבל החלטתי שאני לא שותקת יותר. הרגשתי שדי, אני משחררת, בא לי לשאוג. תביאו לי מגפון כדי להוציא את כל הקיא שיש לי בגוף. ופשוט הוצאתי. הוצאתי הכול, סיפרתי.

"שאלתי את בן הזוג שלי 'אתה זוכר שתמיד שאלת אותי אם מישהו פגע בי מינית?', הוא שאל אותי כמה פעמים, אנחנו ביחד עוד מעט שלוש שנים והייתי אומרת לו 'נראה לך? מאיפה הבאת את זה?', ואז אמרתי לו 'אתה צדקת'. סיפרתי לו והוא קפא. הוא לקח את זה מאוד קשה. הוא אמר לי 'מחר בבוקר נדבר עם האחים שלך, תשתפי אותם'.

"אחרי שסיפרתי לו הקאתי בכל הבית. הוא נרדם ונסעתי למשטרה בשלוש וחצי בלילה. היה שם חוקר וסיפרתי לו הכול לפרטי פרטים, זכרתי הכול. אני זוכרת את הכול. כשיצאתי מהתחנה, זו הייתה הפעם הראשונה בחיים שלי שלא הייתי צריכה להגביר את הרדיו. היה לי שקט ואנחת רווחה".

מראיין: ואת הולכת למשטרה ומגישה נגדו תלונה על אונס?

"כי הוא אנס אותי. ונראה לי שזה הדבר שהייתי צריכה לעשות. זה הדבר שאני כמהה שמישהו יגיד לי 'טוב שעשית את זה', כי אני כבר ארבעה חודשים במחול שדים מול המשפחה הקרובה שלי של 'למה לא התייעצת איתנו, למה עשית את זה?' זה משהו שהייתי חייבת לעשות בשבילי. אני רציתי לשאוג את מה שעבר עליי. מה פסול בזה?

"זימנו אותי לעימות, ותוך כדי העימות הוא הסיט את הנושא, כל הזמן סטה מהנושא ואני ניסיתי להחזיר. היה לי קשה. באמצע העימות החוקרת אמרה שמשטרת ישראל הוציאה איכונים ותדפיסי שיחות טלפון ממנו אליי, ושהוא היה באזור שאמרתי, ברוטשילד. ואז מ'לא היה ולא נברא', מזה שאני ממציאה - פתאום הוא אמר שהוא הוא לא זוכר, הוא לא יודע על מה אני מדברת".

רכב משטרה. ShutterStock
"בעימות, מ'לא היה ולא נברא', מזה שאני ממציאה - פתאום הוא אמר שהוא הוא לא זוכר, הוא לא יודע על מה אני מדברת"/ShutterStock

מראיין: היישרת אליו מבט ואמרת לו: אנסת אותי?

"היישרתי אליו מבט ותיארתי לו כל מה שהוא עשה לי לפרטי פרטים, לתוך העיניים, לא פסחתי על כלום. הוא לא ענה. שתק. זה היה לי קשה. זה היה ריפוי.

"ומאידך לא היה לי קל. מאוד אהבתי את אימא שלו, היא אחת הדודות שהכי אהבתי. אם היא הייתה חיה הייתי לוקחת את זה איתי לקבר. הוא גם דומה לאבא שלי ויזואלית. היה לי הרבה יותר קל אם הוא היה אדם זר. אני יודעת ואני בטוחה שאם זה היה אדם זר, המשפחה שלי הייתה שם עבורי ועומדת מאחוריי.

"הם רואים בזה כתם. כתם על המשפחה, כתם על גיבור המשפחה. זה בטל בשישים - המקרה שלי. ההשלכות של המקרה שלי, פיזית ונפשית. זה לא רלוונטי עבורם, זה כתם. כבוד המשפחה יותר חשוב להם.

מראיין: בן הזוג שלך הוא כוכב כדורגל גדול ששיחק עם מי שאת אומרת שאנס אותך. איך הוא הגיב?

"בן הזוג שלי בכה, הוא התאכזב. הוא מאוד אהב אותו. אני חושבת שאף אחד לא אהב אותו כמו שבן הזוג שלי אהב אותו. ולהשתמש בו - זה גם עוד חלק מהנדבך הדמיוני".

מראיין: עכשיו הוא טוען שמי שעומד מאחורי התלונה - זה בן זוגך, על רקע יריבות מקצועית ביניהם

"די, זה צ'יזבט שאפילו אין לי מה לענות על זה. זה מופרך, זה דמיוני. הוא כל פעם משנה משהו אחר ועכשיו זה הבן זוג שלי. לבוא לקחת נשמה שנקלעה לסיטואציה הזאת בעל כורחה. והוא שם, ולא פשוט לו, הוא מאוד חזק מנטלית והוא אחד האנשים הכי טובים שהכרתי בחיים שלי. הוא לא קשור לזה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully