וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס אלקראס ניצח גם את דג'וקוביץ', ועלה לגמר טורניר מדריד

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 21:45

כבר לא הדבר הבא: יממה אחרי שניצח את נדאל, הספרדי בן ה-19 גבר 7:6 (5), 5:7, 6:7 (5) על המדורג 1 בעולם אחרי 3:36 שעות, בקרב נהדר ואיכותי

תקציר: קרלוס אלקראס גובר על נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר טורניר מדריד/ספורט1

קרלוס אלקראס המשיך היום (שבת) את המסע המרשים שלו לצמרת הטניס העולמי, כשגבר 7:6 (5), 5:7, 6:7 (5) על נובאק דג'וקוביץ' בחצי גמר טורניר מדריד, והעפיל לגמר לעיני הקהל הנלהב במולדתו.

הקרב הסמלי בין הספרדי בן ה-19, שנחשב לכישרון העולה של הענף, לבין הסרבי המדורג 1 בעולם התעלה לרמה גבוהה, והמשחק שנמשך שלוש שעות ו-36 דקות היה מרתק ואיכותי. בסיומו אפשר להכריז שאלקראס הוא כבר הרבה מעבר ל"הדבר הבא" - אלא אלוף אמיתי ואיום על כל טורניר.

קרלוס אלקראס נגד נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
וואו, איזו יכולת, איזה קור רוח, איזה קרב. אלקראס/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
לנצח אותו בשובר שוויון במערכה מכרעת זה לא פשוט. דג'וקוביץ'/רויטרס

בסופו של דבר אלקרס השיג את הניצחון היוקרתי, במשחק שבו היכה 51 ווינרים מול 29 בלבד של נולה, שבסיום המשחק ניגש אל יריבו והעניק לו חיבוק חם. אלקראס הציג לא רק יכולת מצוינת, אלא גם קור רוח, ועמד בלחץ בכל הרגעים הקריטיים של המשחק, כשבין השאר הציל 5 מ-6 אפשרויות שבירה של דג'וקוביץ'.

הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס אחרי הניצחון על נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
הערכה גדולה. נולה והיורש/רויטרס
הטניסאי הספרדי קרלוס אלקראס. רויטרס
זה נמשך. אלקראס/רויטרס

כזכור, אלקראס ניצח אתמול את רפאל נדאל (הראשון אי פעם בגיל העשרה שמנצח אותו על חימר), והוא בסך הכל החמישי בהיסטוריה שמנצח את נדאל ודג'וקוביץ' באותו טורניר, יום אחרי יום - וכמובן הצעיר ביותר, והראשון שעושה זאת על חימר.

השנה אלקראס כבר זכה בשלושה טורנירים די גדולים: ריו, מיאמי וברצלונה. כעת הוא מחכה בגמר למנצח בחצי הגמר השני, בין סטפנוס ציציפאס לסשה זברב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully