וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה חגגו "רגע היסטורי", ניר ברקוביץ' ונס ציונה צריכים "לב חדש"

שתי העולות לליגת העל חגגו בתום מחזור סיום דרמטי בליגה הלאומית. האדיה: "באנו צנועים, עלינו בסטייל". ברקוביץ': "אני בחלום"

אוהדי בני ריינה פשוט לא עזבו את היציעים לאחר ה-0:2 הגדול היום (שישי( בחוץ על הפועל אום אל פאחם שקבע כי הקבוצה תשחק לראשונה בתולדותיה בליגת העל. שחקני ואנשי הקבוצה התאימו עצמם ונותרו לחגוג ארוכות על כר הדשא ועם האוהדים את ההישג. כזכור, הקבוצה הצנועה שיחקה רק לפני שנה ושבעה חודשים בליגה א', ובעונה הבאה תשחק בליגה הבכירה.

המאמן אדהם האדיה: "עלינו בסטייל. הובלנו את הליגה שלושה חודשים והיום סיכמנו את זה במקום הראשון, כאלופי הליגה הלאומית. עלינו בזכות. מגיע כל הכבוד לבעלים, לראש המועצה, לקהל האדיר שתמך בנו. יש לחברה הערבית עוד קבוצה בליגת העל - זה שווה הרבה. זה רגע היסטורי, לעלות ליגה עם קבוצה כמו מכבי בני ריינה, הסינדרלה של הליגה. באנו צנועים לאורך כל העונה. מבחינה אישית אני נמצא כרגע בפסגה, אני מבסוט שהמשכתי את הדרך של עזמי נסאר ואני השני שעולה לליגה הראשונה בחברה הערבית".

אדהם האדיה, מאמן בני ריינה. מאור אלקסלסי
ריינה והאדיה חגגו "עלייה בסטייל"/מאור אלקסלסי

הבעלים סעיד בסול: "בתחילת העונה דיברנו על קבוצה חזקה שתהיה בפלייאוף העליון ותכבד את הליגה הלאומית. ראינו שיש קבוצה ממש טובה ושינינו את המטרה. החלטנו להילחם על עליית ליגה. סיימנו את הסיבוב השני במקום הראשון, היינו כל הפלייאוף שם ומגיע לנו לחגוג את העלייה. גם בעונה הבאה תקבלו ריינה שתכבד את המעמד ותהיה קבוצה טובה בליגת העל. אדהם העלה אותנו פעמיים, מגיעים לו שני צל"שים".

ראש המועצה המקומית ריינה, ג'מיל בסול: "מברוק לכל הכפר וכל המגזר, אנחנו על המפה. זו שמחה גדולה לכל הסובבים אותנו, זה עוד חג עבורנו. כל המרקם היפה של המדינה תמך בנו. אני גאה היום. לא נהיה טרף קל בליגת העל, אני מבטיח שנבנה קבוצה טובה בליגת העל. המגזר כולו יתמוך בנו. נתקע יתד בליגת העל".

סלימאן אזברגה, מאמנה של המאוכזבת הגדולה מ.ס. כפר קאסם: "לא נחפש אשמים, מי שאשם זה רק אנחנו. אם אתה מגיע למצב של פנדל בדקה 90 ולא כובש, כנראה הבורא החליט שזה מה שיהיה. עצוב, אין לי מילים להגדיר כמה אני עצוב. לא לזה ציפינו. ציפינו ליכולת טובה יותר, אבל עדיין הגענו לכמה מצבים ויכולנו להכריע. גם אם היינו מקבלים תוספת של 10 דקות, לא היינו מנצחים. הגורל שלנו הוכרע עם החמצת הפנדל. צר לי בשביל האוהדים".

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגות הענק של שחקני נס ציונה בסיום/ברני ארדוב
מאמן סקציה נס ציונה ניר ברקוביץ'. ברני ארדוב
לא מעכל. ניר ברקוביץ'/ברני ארדוב

גם שחקני סקציה נס ציונה חגגו ארוכות על כר הדשא לאחר העלייה הדרמטית והמפתיעה לליגת העל. הקבוצה של ניר ברקוביץ' הגיעה למחזור הנעילה כשהם במקום השלישי, אך הצליחו לגבור 1:2 בחוץ על בני יהודה וקיבלו את האות לחגוג לאחר שמ.ס. כפר קאסם פישלה וסיימה ב-1:1 בלבד עם הפועל כפר סבא, זאת כאשר מוטי מלכה החטיא פנדל בתוספת הזמן במשחק המקביל, שיכול היה לשלוח את כפר קאסם לליגת העל. אך הוא החטיא - והחבורה מהשפלה שבה לליגת העל לאחר שנתיים.

ניר ברקוביץ' הנרגש, שהשלים עונה גדולה עם נס ציונה ויאמן בעונה הבאה את הפועל חדרה: "אני בחלום. אחרי המשחק הזה אני צריך עוד לב. צריך לב חדש. שומע על הפנדל של גיל יצחק, פתאום פנדל לכפר קאסם בדקה האחרונה. אלה 90 הדקות הכי קשות בחיים שלי. זה משהו מדהים, זה כמו חלום. האמנתי כל הדרך, אבל עכשיו אני לא מאמין. היינו בפיגור של שתי נקודות, זה מדהים. היה עלינו לחץ גדול בחודש האחרון ומגיע שאפו לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully