וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד התנצלה על דחיית המשחק מול נתניה: "עומדים לצד אוהדינו בישראל"

במועדון הפאר הגרמני אישרו כי לא יוכלו להגיע לארץ כמתוכנן במהלך חודש מאי, אך הבהירו: "זה בסך הכול עיכוב - זו הבטחה"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - בוכום 4:3/ספורט1

לאחר ההודעה על דחיית המשחק המתוכנן לאצטדיון בלומפילד בין מכבי נתניה לבין בורוסיה דורטמונד, במועדון הגרמני הוציאו היום (שישי) הודעה רשמית בנושא. הצהובים-שחורים אישרו כי לא יוכלו להגיע לארץ כפי שתוכנן, בתאריכים 15-18 במאי, והסבירו זאת בבעיות ארגוניות. בהודעה נכתב כי בדורטמונד "נחושים לקיים את משחק הידידות מול נתניה בהקדם האפשרי, וגם מעוניינים להתנצל בפני האוהדים שרכשו כרטיסים לאירוע".

מנכ"ל דורטמונד האנס יואכים ואצקה הוסיף: "מעבר להיותן של דורטמונד ונתניה ערים תאומות, שני המועדונים משלבים את הצבעים צהוב ושחור, כך שאנחנו לא יכולים לחכות להוציא לפועל את הנסיעה לישראל ולפגוש את האוהדים של מכבי נתניה, כמו גם ישראלים שנרגשים לקראת בואה של בורוסיה דורטמונד. עם זאת, ארגון הנסיעה היא פרויקט מורכב, ולאר ההתראה הקצרה הבנו כי זה לא אפשרי בזמן זה".

שחקני בורוסיה דורטמונד מברכים את טום רותה. INA FASSBENDER, GettyImages
בדורטמונד התנצלו בפני האוהדים בישראל/GettyImages, INA FASSBENDER

לסיום כתב ואצקה: "אנחנו עומדים לצד אוהדינו הרבים בישראל. ה בסך הכול עיכוב, לא ביטול - זו הבטחה".

כזכור, משלחת רחבה של מועדון הפאר הגרמני אמורה הייתה להגיע ארצה ב-15 במאי למשך שלושה ימים, ולעזוב יממה לאחר המשחק שאמור היה להיערך בשעה 20:00 ב-17 במאי. המשלחת אמורה הייתה להיות מורכבת מסגל השחקנים, הנהלת המועדון וגם שחקני פאר לשעבר של הקבוצה שזכתה בשמונה אליפויות בגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully