וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב רוצה סוויפ עונתי על גליל עליון

6.5.2022 / 13:50

הצהובים ינסו לעשות צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום הראשון בטבלה ויתרון ביתיות בפלייאוף כשיתארחו אצל האדומים מכפר בלום

תקציר כדורסל ספרדי: עשרת המהלכים הכי יפים במחזור ה-31/ספורט1

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (שבת, 20:45) עם המשחק בכפר בלום בו תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים בליגה ופעם נוספת ברבע גמר גביע המדינה, ובכל המקרים ניצחה מכבי תל אביב.

הנתונים: ניצחונם האחרון של האדומים מכפר בלום על מכבי תל אביב היה השבוע לפני 14 שנה: 72:77 בחוץ במוצאי יום העצמאות. בשני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה בצפון, הצהובים חזרו מפיגור דו-ספרתי בזכות מחצית שנייה גדולה. קיירי תומאס קלע 17 נקודות נגד גליל עליון במחזור ה-21, בעוד בחמישה משחקים נוספים במדי מכבי הוסיף 5.4 נקודות בממוצע בלבד. מאז הפסידה לצהובים בבית במחזור העשירי, עומדת גליל עליון על שישה ניצחונות בית משבעה משחקים.

שחקן הפועל גליל עליון נמרוד לוי עם גבי צ'צ'שווילי, כרם משעור. ברני ארדוב
גליל עליון מחפשת ניצחון ראשון העונה על מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במרכז ההתמודדות: נמרוד לוי. אחרי שזכה בתואר ה-MVP של פיינל פור הליגה הבלקנית ירצה הפורוורד להוביל את קבוצתו לניצחון ראשון על האקסית שלו העונה.

בכמה מילים: גליל עליון התפנתה בסוף השבוע שעבר לזכייה בליגה הבלקנית וכעת היא חוזרת לליגה במטרה להגיע במצב הטוב ביותר האפשרי לסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון החל מיום שישי הקרוב. האדומים צפויים להופיע למשחק ללא איתי מושקוביץ' שנפצע בכתפו בחצי גמר הליגה הבלקנית. חן גיא חזר מהשאלה באליצור נתניה. במכבי תל אביב יודעים שבזכות הניצחון על הפועל ירושלים הם רחוקים שני ניצחונות מהמקום הראשון בטבלה ויתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. למכבי מחכים שני משחקים נוספים השבוע, ולאור העובדה שבין משחקי הפלייאוף לא יהיו חילופים בסגל, צפוי אבי אבן לשתף את כל שמונת הזרים שלו בשני משחקי הליגה הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully