וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס יעניק דקות משחק למחליפים: "בואו נסיים בצורה מכובדת"

דלויה יקבל צ'אנס בשער, גם גרצ'קין, זרגרי, חוג'ה וזריהן צפויים לפתוח. חדרה עם חיסורים רבים, מור ולין הצעירים יקבלו מקום ב-11 (א', 20:30, ספורט2)

תקציר: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

הפועל חדרה

בהפועל חדרה סופרים את השעות לקראת סיום הליגה והתחושה היא שכולם רק מחכים שהעונה תיגמר.
מחר (ראשון, 20:30, ספורט2) תארח חדרה את בית"ר ירושלים במשחק הביתי האחרון שלה לעונה זאת, ובקבוצה רוצים לסיים בטעם מתוק מול הקהל המקומי.

המאמן מנחם קורצקי, שייפרד בעוד שבועיים מהמועדון ויעבור לעירוני קרית שמונה, יחסר מחר הרבה שחקני הרכב. אל הפצועים דיא לבאבידי, מנשה זלקה ורון אונגר שסיימו מזמן את העונה, יצטרפו גם איבאילו מרקוב ותמיר גלזר הפצועים וגלעד אברמוב המוצהב. קורצקי יאלתר בעמדת המגן הימני ויפתח עם עמית מור, כאשר גם אביב לין עשוי להיות ב-11. בהתקפה ישוב שובל גוזלן להרכב ויפתח לצד סטיבן אלפרד.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', עמית מור, אביב לין, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, דולב אזרואל, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, ליאב פרדה, סטיבן אלפרד, שובל גוזלן.

שחקן הפועל חדרה עמית מור חוגג שער  בהופעת הבכורה שלו בהרכב בליגת העל. ברני ארדוב
אלתור בצד ימין. עמית מור/ברני ארדוב

בית"ר ירושלים

לאחר הבטחת ההישארות בליגת העל באופן רשמי, בית"ר ירושלים תתארח מחר (ראשון, 20:30, ספורט2) באצטדיון בנתניה למשחק חסר חשיבות מול הפועל חדרה, אך עם רצון לסיים את שני המשחקים האחרונים עם טעם טוב.

יוסי אבוקסיס יבצע כמה שינויים בהרכב וייתן דקות משחק למקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, דוד חוג'ה וניב זריהן. נתנאל דלויה יחליף בין הקורות את איתמר ניצן שגם כך צריך לרצות עונש הרחקה בגין חמישה צהובים. המאמן אמר לשחקניו: "עמדנו במשימה, אבל בואו נסיים מכובד. זה רק יכול לעזור לכולנו בהמשך".

הרכב משוער: נתנאל דלויה, עמית כהן, אוראל דגני, דוד חוג'ה, מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, תמיר עדי, מיכאל אוחנה, לירן רוטמן, ניב זריהן, ריצ'מונד בואצ'י.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נתנאל דלויה, בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
הזדמנות בין הקורות. נתנאל דלויה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל חדרה לא ספגה שער מבית"ר ירושלים בשלושת המפגשים האחרונים. לפני כשלושה חודשים ניצחה אותה בבית (0:1) לראשונה מאז עלייתה לליגת העל.

* אם חדרה תשיג נקודות גם הפעם, היא תשלים עונה ללא הפסדים מול שתי הירושלמיות. עד עכשיו: שתי תוצאות תיקו וניצחון מול הפועל ירושלים, תיקו וניצחון מול בית"ר.

* הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה שלא נפסק העונה פנדל לחובתה.

* רצף הניצחונות של בית"ר ירושלים נעצר במחזור הקודם, אבל היא עדיין בלתי מנוצחת בפלייאוף התחתון, בו צברה 11 נקודות מ-15 אפשריות. שישה משחקים ללא הפסד לא היו לה מאז אמצע עונת 2019/10, אז הרצף התארך ל-10.

הרכבי הקבוצות

שופט: אור לוגסי
אצטדיון: נתניה
קהל: 2938

משחקי המחזור:

שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

שני, 20:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully