וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן במסר למכבי תל אביב: "שום סיכוי שאנדראה טרינקיירי יעזוב בקיץ"

המנהל הספורטיבי פשיץ' לא ישחרר את המאמן שסומן ע"י הצהובים. "יורוהופס" בחרו בווילבקין לחמישייה השנייה של העונה ביורוליג

תקציר כדורסל ספרדי: עשרת המהלכים הכי יפים במחזור ה-31/ספורט1

בזמן שמכבי תל אביב מנסה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה בליגת העל, היא כבר מתחילה לחשוב על השאלה הגדולה של הקיץ: מי יהיה המאמן בעונה הבאה?

אבי אבן עומד (זמנית?) על הקווים עד סוף העונה, אבל בקיץ ינסו הצהובים להביא איש מקצוע בעל שיעור קומה. צ'אבי פסקוואל הוא אחד המועמדים הבולטים של הקבוצה, למרות שהוא מחוזר על ידי כמה קבוצות יורוליג נוספות ואף שוקל להישאר בזניט סנט פטרסבורג, ונכון לעכשיו נראה שאפשר לשלול גם את המועמדות של מאמן נוסף, אנדראה טרינקיירי.

מרקו פשיץ', המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן, הצהיר אתמול שטרינקיירי, שהביא את הקבוצה כפסע מהעפלה סנסציונית לפיינל פור על חשבון ברצלונה, ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה.

אנדראה טרינקיירי מאמן באיירן מינכן עם מרקו פשיץ', המנהל המקצועי. רויטרס
אין סימן שאלה. פשיץ' עם טרינקיירי/רויטרס

"אין פה מקום לדיון, או סימן שאלה. לא יהיו שום שיחות עם אנדראה. הוא נשאר, וזהו. עזיבה לא עומדת על הפרק", אמר פשיץ' לאתר "באסקטניוז". "אנחנו שוללים לחלוטין את האפשרות שהוא יעזוב. למען האמת, אופתע אם הוא בעצמו רוצה לעזוב, או שיבקש את זה. בכל מקרה, נתעקש להשאיר אותו אפילו אם הוא יבקש לעזוב".

בינתיים, ב"יורוהופס" עסוקים בסיכומים אחרי שתמונת הפיינל פור של היורוליג הושלמה. אמש פורסמו הבחירות של כותבי האתר לחמישייה השנייה של העונה, ונכלל בה ברוב קולות סקוטי ווילבקין, שהוביל את רשימת הקלעים של מכבי תל אביב. גם אנטה ז'יז'יץ' וג'יימס נאנלי קיבלו קולות, אבל לא צברו מספיק כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully