וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיליאן אמבפה סיכם לשנתיים נוספות בפריז סן ז'רמן

ב"לה פריזיאן" מדווחים כי הכוכב ואלופת צרפת הגיעו לסיכום כי הצדדים ימשיכו בהתקשרות עד 2024 עם אופציה לעונה נוספת. על פי הדיווח, שכרו של אמבפה יעמוד על 50 מיליון יורו נטו לעונה, כאשר מענק החתימה יעמוד על לא פחות מ-100 מיליון יורו. אמו הכחישה: "אין סיכום"

האם סאגת קיליאן אמבפה לקראת סיום? על פי דיווח בצרפת, הפמליה של אמבפה קיבלה את הצעתה האחרונה של אלופת צרפת והכוכב הגדול יחתום לשנתיים נוספות, עם אופציה לשנה שלישית. אין עדיין חתימה רשמית, אך ב"לה פריזיאן" מדגישים הערב (חמישי) כי החלטה התקבלה. על פי הדיווח, אמבפה צפוי להרוויח לא פחות מ-50 מיליון יורו לעונה, כאשר מענק החתימה לבדו צפוי לעמוד על 100 מיליון יורו.

אמבפה מוזכר בשנתיים האחרונות כמועמד ודאי לעבור לריאל מדריד ובספרד כבר דווח כי סיכם את תנאיו לקראת מעבר כשחקן חופשי בקיץ. אחרי הדחת פ.ס.ז' מליגת האלופות בידי ריאל הכיוון נראה ברור עוד יותר, אבל הפריזאים הגבירו את הלחץ בשבועות האחרונות והגישו שלל הצעות, כולל הבטחה לסרט הקפטן, ונראה כי בסופו של דבר המאמצים נשאו פרי.

קיליאן אמבפה, פריז סן ז'רמן. PATRICK HERTZOG/AFP, GettyImages
צפוי להישאר בבירת צרפת. אמבפה/GettyImages, PATRICK HERTZOG/AFP

החלוץ בן ה-23 חגג העונה אליפות רביעית עם פ.ס.ז' (אחרי אחת עם מונאקו) ויזכה בוודאות בפרס שחקן העונה כשהוא מוביל את טבלת המבקיעים (24) וגם את טבלת המבשלים (15).

אמו של אמבפה הכחישה בינתיים את הפרטים בציוץ בטוויטר וכתבה: "אין עדיין סיכום עקרוני עם פריז סן ז'רמן (או כל מועדון אחר). הדיונים בנוגע לעתידו של קיליאן נמשכים בשלווה גדולה, כדי לאפשר לו לעשות את הבחירה הטובה ביותר ומתוך כבוד לכל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully