וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ פתח, ונציה הפסידה לסלרניטנה שעלתה מעל הקו האדום

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 21:00

הישראלי פתח לראשונה מאז ספטמבר ושיחק 63 דקות, קבוצתו סופרת 10 הפסדים בדרך לסרייה B. המארחת חגגה 1:2 ונמצאת בחוף מבטחים לראשונה ממחזור הפתיחה

תקציר מהליגה האיטלקית: ונציה - יובנטוס 2:1/ספורט1

אחרי הבישול מול יובנטוס, דור פרץ פתח הערב (חמישי) בהרכב ונציה בפעם השלישית בסך הכול העונה ולראשונה מאז 22 בספטמבר (הפסד 2:0 למילאן בסן סירו במחזור החמישי), אבל קבוצתו לא הצליחה לקטוע את רצף ההפסדים ונוצחה 2:1 בידי סלרניטנה הלוהטת. המארחת המשיכה את הקאמבק הפנטסטי שלה, במהלכו ניצחה ארבעה משחקים וסיימה עוד אחד בתיקו, ובזכות משחק ההשלמה הזה מהמחזור ה-20 היא קפצה כעת מעל הקו האדום לראשונה מאז מחזור הפתיחה. קליארי הצטרפה לגנואה מתחת לקו האדום, כאשר ונציה נותרה עמוק במקום האחרון ועל סף ירידה מהירה לסרייה B.

פדריקו בונאצולי שחקן סלרניטנה חוגג שער. Francesco Pecoraro, GettyImages
קאמבק מופלא של סלרניטנה. פדריקו בונאצולי/GettyImages, Francesco Pecoraro

דוידה ניקולה, שהציל מירידה בצורה מופלאה את קרוטונה לפני חמש שנים ובעונה שעברה עשה את זה גם עם טורינו, החזיר לחיים את סלרניטנה. הקהל הסגול ראה את פדריקו בונאצולי מדייק מהנקודה הלבנה בדקה השביעית, אבל ונציה ידעה לחזור ותומא הנרי השווה מקרוב בדקה ה-58 עם שערו השמיני העונה. פרץ הוחלף בדקה ה-63 ואחרי ארבע דקות סימונה ורדי שנכנס כמחליף אצל המארחת דאג להכרעה. אית'ן אמפאדו הוולשי עוד השאיר את נועלת הטבלה ב-10 שחקנים עם שני צהובים מהירים בדקה ה-89 וסלרניטנה שמרה על התוצאה וחגגה. 10 הפסדים רצופים לוונציה הצוללת.

עוד בוואלה!

פני הדור: מצבו של דור פרץ בוונציה הוא מראה לכדורגלן הישראלי

לכתבה המלאה

ביום ראשון תארח ונציה את בולוניה במשחק בו היא עלולה לרדת רשמית, בעוד סלרניטנה תפגוש את קליארי לקרב ישיר על ההישארות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully