וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארד צפוי לפתוח, מכבי חיפה בטירוף: "נעשה הכול כדי שהאוהדים יחגגו"

עודכן לאחרונה: 6.5.2022 / 15:20

הירוקים מתכוננים למשחק העונה (שבת, 20:30), ארד צפוי לפתוח על חשבון גולדברג. בצד השני, אליניב ברדה נחוש להחזיר לאוהדים אחרי התבוסה בנתניה: "איכזבנו אותם". מרטינס ואספרייה בספק, רוקאביציה יפתח?

מחזור 33הסתיים07/05/2022
הפועל באר שבע
  • טיבי (80)
0
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 0:2/ספורט1

    הפועל באר שבע

    למרות החיסורים הרבים בסגל, הפועל באר שבע תנסה מחר (שבת, 20:30) למנוע ממכבי חיפה לחגוג אליפות באצטדיון טרנר. אליניב ברדה יצטרך להסתדר ללא מיגל ויטור המורחק, תומר יוספי ואביב סולומון המוצהבים ורועי גורדנה הפצוע. גם אנדרה מרטינס ודנילו אספרייה לא במצב גופני טוב וספק אם יתלבשו למשחק.

    לעומתם יחזור לסגל וכנראה גם להרכב רותם חטואל שהיה מוצהב וייתכן שניקיטה רוקאביצה יפתח אחרי היעדרות ממושכת מה-11. "נעשה את המקסימום מבחינתנו כדי לנצח ולדחות את החגיגות של מכבי חיפה", אמר שחקן בהפועל באר שבע לקראת המשחק. "אנחנו לא במצב אידיאלי בכלל, אבל כל מי שיעלה ייתן 100 אחוז כדי להשאיר את הנקודות בבית".

    ניקיטה רוקאביציה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    ימנע מהאקסית את החגיגות? ניקיטה רוקאביציה/דני מרון

    המאמן אליניב ברדה אמר לקראת המשחק: "עברנו שני משחקים מאוד מאכזבים, אבל זו כבר היסטוריה. זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו. העיקר הוא לשחק כדורגל יותר טוב. כמו לפני כל משחק, אנחנו רוצים לנצח".

    על מצבת הפצועים: "התבשרנו שגורדנה קרע את הצולבת, זה מאוד מאכזב כי הוא נכנס לכושר מצוין בחודש האחרון. דנילו ואנדרה עם פציעות בשריר האחורי, אז יש חוסרים אבל נתייחס רק למי שמשחק ויכול לתת את כל כולו. בשביל זמנים כאלה יש לנו סגל כל כך רחב".

    על החשיבות של המשחק לאוהדים: "גם המשחק בנתניה היה מאוד חשוב, והחזרנו 1,500 אוהדים מאוכזבים הביתה. ניתחנו עם השחקנים מה לא עבד, וזה מאחורינו. אני רוצה לנצח כל משחק מול כל יריבה".

    על האפקט של המשחק מחר על גמר הגביע: "הגמר הוא אפיזודה שונה לחלוטין. זה משחק ליגה, לגמר יש עוד זמן וצריך להגיע אליו במומנטום טוב, צריך לייצר משחקים טובים ולהיכנס לכושר משחק קבוצתי טוב. נעלה בכל משחק עם ההרכב הכי חזק שיש לרשותנו. צריך לנהל את הרוטציה כמו שצריך".

    עומרי גלזר הוסיף: "היה לי משחק פחות טוב מול נתניה, אבל אני עושה עונה מצוינת לדעתי. למדתי מהטעויות שלי, אין קשר בין זה לבין הגביע. כל משחק שאני עולה אני רוצה לנצח, במיוחד מול קבוצה ששיחקתי בה בעבר. היו לנו שני משחקים פחות טובים, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

    על החיסרון של מיגל ויטור אמר גלזר: "מיגל ספורטאי ענק ומקצוען אמיתי, אבל יש לנו סגל מצוין עם ארבעה בלמי נבחרת. נסתדר גם בלעדיו".

    הרכב משוער: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, דור מיכה, רמזי ספורי, רותם חטואל, יוג'ין אנסה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

    בשיתוף כללית
    שוער הפועל באר שבע עומרי גלזר. ברני ארדוב
    רוצה להתאושש מול האקסית. גלזר/ברני ארדוב

    מכבי חיפה

    האלופה והמוליכה תשהה הלילה במלון בדרום לקראת מה שעתיד להיות משחק האליפות של הירוקים. השחקנים של ברק בכר יודעים שניצחון יעניק להם רשמית את האליפות בעוד שתיקו יביא להבטחת האליפות באופן מעשי, אך לא באופן רשמי. בכר אמר לשחקניו שבבאר שבע יתנו את הכול כדי שהירוקים לא יחגגו אליפות במגרש הביתי שלהם: "אין ספק שזה יהיה משחק סופר קשה", אמר שחקן בחיפה. "אנחנו מצידנו נעשה הכל כדי שהאוהדים שלנו יחגגו ויהיו רגועים כבר מחר".

    שון גולדברג המוצהב ייעדר כאשר עופרי ארד ייכנס במקומו להרכב. בנוסף יש התלבטות בין נטע לביא לעלי מוחמד אך ההערכה שניז'רי ישוב להרכב.

    עופרי ארד, מכבי חיפה. אודי ציטיאט
    יפתח על חשבון שון גולדברג המוצהב. ארד/אודי ציטיאט

    טריוויה

    * ניצחון בטרנר יבטיח למכבי חיפה באופן רשמי אליפות שנייה ברציפות -14 בתולדותיה. תיקו משמעותו אליפות מעשית, שכן הפער בין הקבוצות יעמוד על תשע נקודות וגם בקופה יישארו תשע, כשלירוקים יתרון משמעותי בהפרש השערים (27 יותר).

    * המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה בשנות ה-2000 עומד על 8:30 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 12 תוצאות תיקו.

    * הפועל באר שבע ניצחה 1:2 בחיפה בסיבוב הראשון, אבל בבית לא גברה על המוליכה בשבעת הניסיונות האחרונים (חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו), מאז ה-0:2 בדצמבר 2017.

    * ברק בכר אימן אז את באר שבע בדרך לאליפות השלישית ובן שהר פתח בחוד, כשבשערה של מכבי חיפה ניצב עומרי גלזר ואיתו בהרכב ניקיטה רוקאביציה. כל אחד מהם נמצא הפעם בצד השני.

    * זו עונה שלישית ברציפות שלמכבי חיפה יש שני שחקנים עם 10 שערי ליגה לפחות (עומר אצילי ודין דוד הפעם, רוקאביציה וצ'ארון שרי בשתי העונות הקודמות). שער של דולב חזיזה (או צמד של שרי) יוביל לשלושה שחקנים בספרות כפולות, לראשונה מאז האליפות ב-2010/11. אז עשו את זה תומר חמד (13), ולדימיר דבאלישווילי (12) וליאור רפאלוב (11).

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 12945

    משחקי המחזור ה-33 בפלייאוף העליון וה-32 בתחתון:

    שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 19:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

    ראשון, 20:00: הפועל ירושלים - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
    ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל
    ראשון, 20:30: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

    שני, 20:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      4
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully