וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר זמנית בפסגה עם 2:4 על אמפולי, הפסד דרמטי ליובנטוס בגנואה

עודכן לאחרונה: 7.5.2022 / 19:22

צמד של מרטינס החזיר את האלופה מפיגור כפול בסן סירו, הביאנקונרי ספגו בדקה ה-96 ונכנעו 2:1 לקבוצת התחתית

תקציר: אינטר - אמפולי 2:4/ספורט1

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית יצא לדרך כבר הערב (שישי) עם משחקים של שתי הקבוצות שייפגשו ברביעי הבאה בגמר הגביע האיטלקי - אינטר ויובנטוס. הנראזורי שעדיין חולמים על אליפות שנייה ברציפות חזרו מפיגור כפול ל-2:4 על אמפולי שהציב אותם זמנית בפסגה, בעוד הגברת הזקנה ספגה הפסד 2:1 דרמטי בידי גנואה מתחתית הטבלה.

לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג. Marco Luzzani, GettyImages
הפעיל לחץ על מילאן. מרטינס חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

אינטר - אמפולי 2:4

לפני כשבועיים, אמפולי השיגה את ניצחון הליגה היחיד שלה ב-2022, אך לניצחון הזה הייתה משמעות גדולה מכייון שהוא הוציא את נאפולי ממאבק האליפות. אינטר חששה מגורל דומה, וראתה כיצד תסריט הבלהות קורם עור וגידים כאשר האורחת הדהימה את הגנת הנראזורי פעמיים בחצי השעה הראשונה. אנדראה פינאמונטי, המושאל מאינטר, הבקיע את השער הראשון כבר אחרי חמש דקות, קריסטיאן אסלאני הכפיל בדקה ה-28 וקבע 0:2 סנסציוני.

עם זאת, אינטר הצליחה להשוות עוד לפני ההפסקה. סימונה רומאניולי הבקיע שער עצמי בדקה ה-40, לאוטרו מרטינס איזן בדקה ה-45. המומנטום של המקומיים נמשך לתוך המחצית השנייה, ובדקה ה-64 מרטינס השלים צמד ומהפך. אכלסיס סאנצ'ס סגר סיפור עמוק בתוספת הזמן וסידר לסימונה אינזאגי ניצחון שעשוי להיות שווה אליפות. האלופה המכהנת חלפה זמנית על פני מילאן בדרך לפסגה ומחזיקה ביתרון של נקודה אחת. לאינטר נותרו עוד שני משחקים, למילאן יש עוד שלושה משחקים ותשע נקודות בקופה, כך שהיא עדיין תלויה בעצמה.

עוד בוואלה!

פני הדור: מצבו של דור פרץ בוונציה הוא מראה לכדורגלן הישראלי

לכתבה המלאה
דושאן ולאחוביץ', שחקן יובנטוס. Getty Images, GettyImages
מעידה לפני גמר הגביע. ולאחוביץ'/GettyImages, Getty Images

צפו בניצחון של גנואה

תקציר: גנואה - יובנטוס 1:2/ספורט1

גנואה - יובנטוס 1:2

יובנטוס כבר הבטיחה את מקומה בשלב הבתים של ליגת האלופות, אך לא כך היא רצתה לסיים את החזרה הגנרלית לגמר הגביע נגד אינטר. פאולו דיבאלה, באחד ממשחקיו האחרונים במועדון, העלה את הביאנקונרי ליתרון בדקה ה-48, אך המארחת שנלחמת על חייה פשוט רצתה יותר והשיגה את הנקודות בדרך הכי דרמטית שיש.

המחליף אלברט גודמונדסון איזן בדקה ה-87, ואחרי ששתי הקבוצות היו יכולות להכריע את ההתמודדות עם מצבים קורצים בדקות האחרונות, שיא הדרמה הגיעה בדקה ה-96 כאשר פנדל נשרק לטובת גנואה. בשבוע שעבר, דומניקו קרישיטו החמיץ פנדל באותה דקה בהפסד בדרבי לסמפדוריה, אך הפעם הוא דייק מהנקודה הלבנה והקטין את הפער של קבוצתו מהקו האדום לנקודה בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully