וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר קרב עיקש: רפאל נדאל עלה לרבע גמר טורניר מדריד

עודכן לאחרונה: 5.5.2022 / 20:50

הספרדי ששב מפציעה היה על סף הדחה, אך הצליח לשרוד מול דויד גופן בדרך ל-3:6, 7:5, 6:7 (9). אנדי מארי פרש, דג'וקוביץ' עלה

תקציר: קספר רוד - פרנסיסקו סרונדולו 4:6, 1:6/ספורט1

כחלק מההכנות לרולאן גארוס, הגרנד סלאם שחותם את עונת החימר בטניס, השבוע מתקיים טורניר מדריד מסבב המאסטרס. היום (חמישי) היה אמור להיפתח עם מפגש ראשון בין נובאק דג'וקוביץ' לאנדי מארי מאז 2017, אך הבריטי נאלץ לפרוש מההתמודדות והסרבי העפיל ישירות לרבע הגמר. בהתמודדות שנערכה מאוחר יותר בערב נרשמה הפתעה גדולה כאשר המדורג 4 בעולם רפאל נדאל שחזר מפציעה לקראת השתתפות בגרנד סלאם האהוב עליו, ניצח בקושי את דויד גופן (60) ועלה לרבע הגמר גם הוא.

הספרדי פתח דווקא היטב וניצח 3:6 את המערכה הראשונה, אך הבלגי - שניצח את נדאל כשנפגשו באליפות אוסטרליה הפתוחה לפני כשנה וחצי - הרים את הרמה וניצח את המערכה שנייה 5:7 תוך כדי שמירה עיקשת על ההגשות שלו, והתסכול של המדורג 4 בעולם רק גבר. בתום שובר שוויון מותח במערכה השלישית הצליח נדאל בסופו של דבר לגבור על יריבו, שעמד שלוש פעמים בפני ניצחון, אך לא הצליח לחולל את ההפתעה לה קיווה.

באשר לאנדי מארי - המדורג 78 בעולם, שקיבל כרטיס אוטומטי לתחרות, עשה דרך קסומה בבירת ספרד כאשר גבר על דומיניק תים (שצנח השנה למקום ה-91 בעולם) ועל דניס שפובאלוב (16 בעולם). כאמור, הבריטי היה אמור לערוך מול דג'וקוביץ' את אחד המשחקים הכי חשובים שלו מאז שהחל להתמודד עם פציעות ולהתדרדר בדירוג העולמי, אך מחלה מנעה זאת ממנו. דג'וקוביץ' שמוביל את פסגת הדירוג העולמי יפגוש ברבע הגמר את המנצח בין הוברט הורקאץ' (14) לבין דושאן לאיוביץ' (77).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully