וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשע נקודות לגינת בהפסד לבלואה, מסע הקסם של בורסאספור נמשך

הפורוורד הישראלי הוסיף שמונה ריבאונדים, אך קבוצתו נוצחה 93:87 נגד שולה. הטורקים העפילו לגמר היורוקאפ אחרי 68:85 על אנדורה

תקציר ניצחונה של לבלואה עם תומר גינת על ונציה ביורוקאפ/ספורט1

בניגוד לשבוע שעבר, אז ראשי היורוקאפ לא אישרו לו לעלות למשחק רבע הגמר נגד ולנסיה עם סרט שחור כדי לציין את יום הזיכרון לשואה, תומר גינת כן הורשה לערוך את המחווה הערב (שלישי) לרגל יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, אולם המפגש עם שולה במסגרת הליגה הצרפתית הסתיים בהפסד של לבלואה מטרופוליטנס והפורוורד הישראלי.

ב-27 דקות על המגרש, גינת קלע תשע נקודות ואסף שמונה כדורים חוזרים, אבל קבוצתו נכנעה 93:87 בחוץ אחרי שני ניצחונות רצופים בליגה. 26 נקודות של וויל קאמינגס, ועוד 21 לצד 10 ריבאונדים של וינס האנטר, לא הספיקו ללבלואה אל מול חמישה קלעים בספרות כפולות של שולה, בראשם דומיניק ארטיס עם 22 נקודות.

תומר גינת, לבלואה מטרופוליטנס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
תומר גינת, לבלואה מטרופוליטנס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ביורוקאפ, מסע הקסם של בורסאספור נמשך עם העפלה מדהימה לגמר. הטורקים, שהדיחו בשלבים הקודמים את פרטיזן בלגרד וצדביטה אולימפיה החזקות, הביסו הערב 68:85 את אנדורה ויפגשו את המנצחת בין וירטוס בולוניה לוולנסיה בחצי הגמר השני, שיתקיים מחר. אקס מכבי חיפה אנדרו אנדרוז הוביל את בורסאספור עם 20 נקודות, אונורלפ ביטים הוסיף 18. אוריול פאולי בלט בשורות המפסידים עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully