וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אישרה: "מנסים להציב רשת בשערים 10-11 בבלומפילד"

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 19:37

הצהובים בשלבי בדיקה סופיים, הצעד אמר לתת מענה לזריקת החפצים למגרש. המנהלת תסייע למכבי והפועל תל אביב לקדם את הנושא

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב חשפה היום (שלישי) בבית הדין של ההתאחדות שהיא כבר נמצאת בשלבי בדיקה של הקמת רשת בשערים 11-10 באצטדיון בלומפילד לקראת העונה הבאה. במהלך עוד דיון שנערך היום בשל התפרעות אוהדים ציינה עורכת הדין של מכבי תל אביב יעל מרגלית שהסיבה העיקרית לכמות כל כך גדולה של הופעות בבית הדין המשמעתי העונה נעוצה בתופעת זריקת החפצים לכר הדשא, שהשתרשה העונה יותר מאשר בשנים קודמות.

עו"ד מרגלית סיפרה שמכבי תל אביב כבר פועלת להצבת רשת שתמנע עד כמה שאפשר את זריקת הפצים, או לפחות את הגעתם למגרש. לא מדובר בסיפור פשוט, אבל בהחלט מדובר במהלך ישים, שבו אמורים להיות מוקמים שני עמודים גבוהים בצדי השערים 11-10 וביניהם תיפרש רשת גבוהה, שתהיה דקיקה על מנת שלא תפריע לצפייה, אך במקביל תעצור חפצים שיושלכו. יש לציין שגם מנהלת הליגות בכדורגל בעניין ורוצה לסייע הן למכבי תל אביב והן להפועל תל אביב, וייתכן שגם לקבוצות אחרות שסובלות מהתופעה.

שוער הפועל באר שבע עומרי גלזר ליד כוס שזרקו אוהדי מכבי תל אביב. דני מרון
סוף לזריקת החפצים/דני מרון

במהלך הדיון היום, שהיה סביב אירועים שקרו במשחק מול בני סכנין בשבת האחרונה, פנתה עו"ד מרגלית ליו"ר סכנין אבו יונס והציעה ששני המועדונים יפעלו יחד ליצירת סרטון שיקרב בין שתי הקבוצות ובשיתוף שחקנים משתי הקבוצות, לאחר ששני המועדונים הגיעו לבית הדין היום בעקבות שירים גזעניים של האוהדים בשבת האחרונה.

דבר נוסף שסיפרה עו"ד מרגלית בדיון זה שמכבי תל אביב נמצאת בשלב סופי של הגשת תביעות אזרחיות נגד אוהדים של הקבוצה, שהביאו אותה לבית הדין וגרמו לכך שהמועדון ייקנס.

לעניין הערעור על העונש הכבד שקיבלה הקבוצה על אירועי חצי גמר הגביע מול הפועל באר שבע (רדיוס במשחק מול נתניה, פלוס חמישה משחקים ללא פתיחת שערים 11-10) - מכבי תל אביב קיבלה ארכה להגשת הערעור. בסיס הערעור הוא שהעונש חמור מדי, ואינו פרופורציונלי יחסית לאירועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully