וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיל 10 ועד סוף הקריירה: תומאס מולר האריך חוזה בבאיירן מינכן

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 14:50

השחקן האגדי בן ה-32 חתם על חוזה חדש עד קיץ 2024 וצפוי לפרוש במדים הבווארים. מולר מחזיק בשיא של 11 אליפויות בונדסליגה: "תענוג ללבוש את המדים האלו שנה אחרי שנה"

תקציר משחק האליפות: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 1:3/ספורט1

רוברט לבנדובסקי צפוי לעזוב את באיירן מינכן הקיץ ואולי גם מנואל נוייר, אבל מי שבוודאות לא יעזוב את הקבוצה וגם יסיים את הקריירה שלו במדיה הוא תומאס מולר. הקשר/חלוץ האגדי האריך היום (שלישי) את חוזהו במועדון עד 2024. מולר בן ה-32 משחק בבאיירן מגיל 10 והמשמעות היא ככל הנראה שהוא יתלה את הנעליים במדי המועדון שבו הוא הפך לאגדה.

תומאס מולר, שחקן באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
כמה תארים הוא עוד ייקח עם באיירן מינכן? תומאס מולר/GettyImages, Alex Grimm

האליפות העשירית ברציפות שבה זכתה באיירן מינכן היא האליפות ה-11 של מולר במדי המועדון, כאשר אף שחקן בהיסטוריה של הבונדסליגה לא זכה ביותר אליפויות. בנוסף, מולר זכה פעמיים עם המועדון בליגת האלופות ושש פעמים בגביע הגרמני. בסך הכול יש למולר 624 הופעות במדים האדומים וב-2014 הוא היה שותף בכיר כמובן לזכייה של נבחרת גרמניה במונדיאל בברזיל.

"המסע שלי בבאיירן מינכן החל ב-2000 באקדמיה ועד עכשיו", אמר מולר לאתר הרשמי, "זה תענוג עבורי ללבוש את המדים האלו שנה אחרי שנה - על ומחוץ למגרש. אפילו אם הרוח נושבת לך בפנים מדי פעם, זה שווה כל רגע. אני כבר מחכה לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully