וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה? "קיליאן אמבפה יודיע על מעבר לריאל מדריד בקרוב"

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 13:11

חרף הדיווחים על כך שפריז תנסה להשאירו, ב"בילד" טוענים שמלך השערים והבישולים של הליג1 סגר את כל תנאיו בבלאנקוס ומחכה לתזמון הנכון להודיע זאת

אוהדי פריז סן ז'רמן חוגגים אליפות מחוץ לאצטדיון, בלי השחקנים/טוויטר

קיליאן אמבפה הוא אולי השחקן הכי טוב בעולם כיום ולכן סוגיית עתידו מעניינת מאוד ומושכת דיווחים רבים. בימים האחרונים התפרסמו דיווחים בצרפת לפיהן פריז סן ז'רמן נחושה ומאמינה עדיין שניתן להשאיר אותו, אבל ב"בילד" הגרמני שנחשב אמין טוענים: אמבפה סגר את כל תנאיו בריאל מדריד והוא כבר קיבל החלטה לעזוב לספרד הקיץ.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
בעונה הבאה ישתפו פעולה? אמבפה וקרבחאל/רויטרס

על פי הדיווח הכול כבר סגור וכל מה שחסר כעת זה לקבוע את התזמון ואת אופן ההודעה של קיליאן על העזיבה שלו. בפריז סן ז'רמן כבר מתחילים להפנים עם כך שהם יאבדו את הכוכב והנכס הכי גדול והם כבר מתחילים לסמן מחליפים אפשריים, כשבין היתר גם שמו של ארלינג הולאנד הוזכר כמועמד חזק להגיע בקיץ ולמלא את החלל העצום שיותר אמבפה.

עד כמה עצום החלל הזה? אמבפה חווה עונה מזהירה נוספת בפריז ובזמן שמסי בקושי הבקיע וניימאר בעיקר היה פצוע, אמבפה הוליך את פריז ואת הליגה כולה עם 24 שערי ליגה ולא פחות מרשים מכך ואולי יותר היא העובדה שהוא גם מלך הבישולים של הליגה עם 15, שניים יותר ממסי שכבש רק 4 שערים.

אמבפה היה מצוין גם בליגת האלופות וכבש בשני המשחקים של קבוצתו בשמינית הגמר מול ריאל מדריד, אבל לא הצליח למנוע הדחה במשחק הגומלין במדריד, שם הוא כנראה ישחק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully