וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות קשה, סמים, עכברים ועבודה כמדריך: חייו של בוריס בקר בכלא

טניסאי העבר נשלח לשנתיים וחצי מאסר בפועל וכעת נחשפים פרטים על בית הכלא בו הוא מרצה את עונשו, וגם על התפקיד שהוא יוכל לקחת על עצמו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.5/ספורט1

טניסאי האגדי בוריס בקר מתרגל לחיים החדשים מאחורי סורג ובריח. אחרי שהורשע בחודש שעבר בעבירות מרמה כפושט רגל ובסוף השבוע האחרון נשלח לשנתיים וחצי מאסר בפועל, באנגליה סיפקו פרטים חדשים על הכלא בו הוא נמצא בימים אלו.

בקר בן ה-54 מרצה את עונשו בכלא HMP Wandsworth, כמעט ארבעה קילומטר מהמגרש המרכזי בו זכה בשלוש אליפויות ווימבלדון. בצד החיובי מבחינתו, בכיר לשעבר באותו בית סוהר טוען כי בקר יוכל לקחת על עצמו תפקיד של מאמן כושר בבית הכלא אם ירצה בכך ושהוא גם צופה שזהו תפקיד שיכול לסייע לכל הצדדים, אולם גם סיפר על התנאים הלא פשוטים שמצפים לאגדת הטניס.

טניסאי העבר בוריס בקר. רויטרס
יוכל לעבוד כמדריך בחדר הכושר. בקר/רויטרס

אחרי שזכה בעברו בשישה תארי גרנד סלאם, אבל גם העלים 2.4 מיליון ליש"ט, בקר ישהה כעת ב"אחד מבתי הכלא הגרועים באנגליה, שבו האלימות מאוד נפוצה וקשה. אסירים מבלים יותר מ-22 שעות ביממה בתאים בתנאים מחפירים ויש רק שש מקלחות עבור 86 תאים", נכתב ב"דיילי מייל". נטען שכחלק מהתנאים הקשים, למעלה מ-1,300 אסירים כלואים במקום שבו שורצים עכברים רבים.

בנוסף, על פי דו"ח נכתב על ידי צ'רלי טיילור, המפקח על האסירים בכלא, "השימוש בסמים גבוה מאוד וכך גם בעיות בריאות הנפש בכלא. צוות בית הסוהר נאלץ להשתמש באלימות ב-1,295 מקרים בתקופת הדיווח, כמעט ארבע פעמים ביום".

בקר החל לרצות את עונשו מיד לאחר משפטו ביום שישי. מעט לפני השעה 16:00 שעון מקומי, הוא נסע מבית המשפט לבית הכלא, נסיעה שאורכת כ-45 דקות. הוא הופשט לצורך בדיקות ביטחוניות לחיפוש כלי נשק או חומרים אסורים וצוות הכלא ראיין אותו במטרה להעריך את הסיכויים שבכוונתו של בקר לפצוע או עצמו ולשלול נטיות אובדניות.

  • עוד באותו נושא:
  • בוריס בקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully