וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד מעוניינת למכור את קאסמירו כבר הקיץ

עודכן לאחרונה: 3.5.2022 / 11:31

בלאנקוס דורשים 50 מיליון יורו עבור הקשר הברזילאי ורוצים להחתים במקומו את אורליאן טשואמני. קרלו אנצ'לוטי: "כנראה שריאל הקבוצה האחרונה שאאמן בקריירה"

פפ גווארדיולה מגיב לפאננקה של קארים בנזמה/מתוך טוויטר

קאסמירו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס - שלישיית הקישור הנהדרת הזו מובילה את ריאל מדריד להצלחות כבר כמה שנים טובות, אלא שעל פי דיווחים שמגיעים ממדריד הבלאנקוס מעוניינים לפרק את החבילה ומוכנים לשמוע הצעות רכישה עבור הקשר הברזילאי. על פי הדיווח הזה ריאל מדריד רוצה לפנות תקציב עבור רכישתו של אורליאן טשואמני, קשר העתיד של נבחרת צרפת שכיכב העונה במונאקו ונמצא על הכוונת של כל הקבוצות הגדולות.

קאסמירו, שחקן ריאל מדריד. רויטרס
בדרך החוצה? קאסמירו/רויטרס

על פי דיווחים שמגיעים מצרפת פריז סן ז'רמן ויובנטוס כבר סימנו את קאסמירו, אותו ריאל תהיה מוכנה למכור תמורת בסביבות 50 מיליון יורו. בברזיל טוענים שריאל מדריד פתוחה להצעות עבור הקשר בן ה-30 ומעוניינת להביא שחקן צעיר יותר לעמדת הקשר האחורי. זאת למרות שלקאסמירו נשארו עוד שלוש שנים בחוזהו אחרי העונה הזו. עוד שחקן שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד הוא ברונו גימראייש מניוקאסל.

קאסמירו הוא בורג מרכזי מאוד בריאל מדריד בשנים האחרונות והעונה רשם 28 הופעות בהרכב בליגה הספרדית וכבש שער אחד. הוא גדל בסאו פאולו והגיע לקבוצת המילואים של ריאל מדריד ב-2013. עונה לאחר מכן הוא הושאל לעונה שלמלה לפורטו ומ-2016 הוא משחק בבוגרים של ריאל מדריד. בנוסף, יש לקאסמירו גם 61 הופעות במדי נבחרת ברזיל.

עוד בוואלה!

הרגע שריגש את ספרד: מישל גרציג ונשות הכדורגלנים "כיכבו" בחגיגות ריאל מדריד

לכתבה המלאה

ועוד בריאל מדריד, הבוקר גם התפרסם חלק קטן מתוך ריאיון שהעניק קרלו אנצ'לוטי ל"פריים וידאו" ובו הוא מודה שהוא צפוי לפרוש מאימון קבוצות כדורגל ביום שיסיים את עבודתו בבלאנקוס. האיטלקי יחגוג את יום הולדתו ה-63 בקיץ וחוזהו הנוכחי יסתיים ב-2024, אך בריאיון שישודר במלואו מחר לפני המשחק בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי, הוא הודה: "כנראה שאחרי ריאל מדריד לא אאמן קבוצות יותר. אם המועדון ירצה אותי ל-10 השנים הבאות, אמשיך לעוד 10 שנים, אבל אחר כך כנראה שארצה לבלות עם הנכדים, לצאת לחופשה עם אשתי, לבקר במקומות שלא הייתי בהם ולעשות דברים אחרים שלא יכולתי. לא הייתי מעולם בריו דה ז'ניירו, למשל. זה מה שאעשה אחרי הפרישה".

עם זאת, הוא לא שלל אימון נבחרת בעתיד ונשאל ספציפית על האפשרות שיגיע לקנדה: "אולי לקראת מונדיאל 2026, למה לא? גם קנדה זו אפשרות, זו נבחרת טובה, אבל בכל מקרה לא אאמן אף נבחרת במונדיאל הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully