וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מסי וארגנטינה ישחקו נגד נבחרת ישראל ב-6 ביוני בחיפה

דיווח: השעיית הנבחרת הרוסית מליגת האומות ודרישתה של אופ"א מישראל למצוא יריבה חלופית, יאפשרו לקיים משחק ידידות בחודש הבא

תקציר: ארגנטינה - ונצואלה 0:3/ספורט1

מסתמן שנבחרת ארגנטינה תגיע ארצה גם השנה והפעם תפגוש למשחק ידידות את נבחרת ישראל. יממה אחרי שאופ"א הודיעה על השעיית נבחרת רוסיה גם מליגת האומות וכשנתיים וחצי מאז ששיחקה באצטדיון בלומפילד נגד אורוגוואי, מדווח בארגנטינה כי ליאונל מסי וחבריו יפגשו ב-6 ביוני באצטדיון בחיפה את נבחרת ישראל.

נבחרת ישראל אמורה הייתה לפגוש את נבחרת רוסיה בליגת האומות בחודש הבא, אלא שהשעיית הרוסים בעקבות הפלישה לאוקראינה הובילה לכך שאופ"א דרשה מישראל למצוא יריבה חלופית, וכך התאפשר לקיים משחק נגד נבחרת ארגנטינה, שגם כך תהיה ביבשת אירופה באותם ימים כי חמישה ימים קודם לכן היא תשחק נגד נבחרת איטליה באצטדיון וומבלי במפגש יוקרתי בין אלופת אירופה לאלופת דרום אמריקה.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. ברני ארדוב
שוב יגיע לישראל, עושה רושם. ליאונל מסי/ברני ארדוב

עבור נבחרת ארגנטינה, בדומה למסורת שהייתה בעבר, זה יהיה ביקור נוסף בישראל כהכנה למונדיאל שהשנה ייערך לראשונה בהיסטוריה בחורף, בחודשים נובמבר-דצמבר. כידוע, זה חודשים ארוכים שישנם מגעים להבאת נבחרת ארגנטינה לישראל, למעשה עוד מאז שארגנטינה אמורה הייתה להגיע ארצה ב-2018 למשחק שבסופו של דבר בוטל ברגע האחרון כתוצאה מלחץ של ארגון ה-BDS, הפגנות פרו-פלסטיניות ולחץ על השחקנים הארגנטינאים ומשפחותיהם.

גם אז, ב-2018, ארגנטינה אמורה הייתה להגיע ארצה כהכנה למונדיאל ברוסיה, כחלק ממסורת שהייתה לפני המונדיאלים ב-1986, 1990, 1994 וגם 1998 - האלביסלסטה זכתה במונדיאל ב-1986 ולכן החליטה להגיע ארצה לפני כל גביע עולמי. ארגנטינה ניצחה בישראל 2:7, 1:2, 0:3 ואפריל 1998 ישראל הפתיעה עם ניצחון 1:2.

לפי הדיווחים, מישראל תמשיך נבחרת ארגנטינה לאוסטרליה למשחק ידידות ב-11 ביוני נגד הנבחרת המקומית במלבורן ולא מן הנמנע שתקיים משחק ידידות גם ב-15 ביוני בסיאול נגד דרום קוריאה. בחודש ספטמבר ארגנטינה תתמודד נגד ברזיל במשחק השלמה ממוקדמות המונדיאל, וככל הנראה תישאר ביבשת לשני משחקי ידידות נוספים, ייתכן שנגד ארצות הברית ו/או קנדה.

עוד בוואלה!

פוצ'טינו טוען שמסי הוא מראדונה: "העונה הבאה שלו תהיה אחרת לחלוטין"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג עם החולצה מול אוהדי ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו. רויטרס
חולצה שנמכרה במאות אלפי יורו. מסי בברנבאו ב-2017/רויטרס

אגב, ללא כל קשר להגעתו של מסי עם נבחרת ארגנטינה לישראל, אתמול (שני) נערכה מכירה פומבית שבסיומה נמכרה החולצה של מסי מהקלאסיקו נגד ריאל מדריד באפריל 2017 - המשחק בו כבש מסי את שערו ה-500 בברצלונה והוביל אותה לניצחון 2:3 בבירת ספרד. החולצה, שהפכה לאיקונית לאור החגיגה של מסי שהוריד אותה והניף לעבר היציע, נמכרה תמורת 427,680 יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully