וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו רמז שיישאר, אבל הפרשנים טוענים: "עדיף ליונייטד בלעדיו"

אחרי שכבש ונבחר למצטיין במשחק הבית האחרון של העונה, הפורטוגלי הצהיר: "אני עוד לא גמור". באנגליה דווקא מאמינים שזה הזמן להפריד כוחות "בשביל העתיד של טן האח", ומסבירים: "אם ימשיך, הוא יהיה חייב להפסיק עם השטויות". המספרים, התגובות וההצהרה המפתיעה של רנגניק

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ברנטפורד 0:3/ספורט1

גם בגיל 37, גם כשנראה היה שהשיא מאחוריו, גם כשיריבו הנצחי ליאו מסי מראה סימני האטה בפריז, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך לספק מספרים יוצאי דופן. אמש (שני) הפורטוגלי כיכב ב-0:3 של יונייטד על ברנטפורד, עם שער מהנקודה הלבנה, עוד שער שנפסל, פנדל שסחט ואקטיביות ומחויבות הגנתית. זה היה השער ה-24 של רונאלדו העונה בכל המסגרות, מה שהופך את העונה הזו לשלישית הכי פורייה שלו במדי הקבוצה. רונאלדו אף הגיע ל-18 שערי פרמיירליג העונה, שווה למאזן שלו בעונת 2008/09, האחרונה שלו ביונייטד לפני שעבר לריאל מדריד. חסרים לו כעת שני שערים בלבד כדי להגיע ל-700 שערים בקריירה (לא כולל הנבחרת). בסך הכל, אחרי שכבש מול ברנטפורד, רשימת הקבוצות שרונאלדו הבקיע מולן לאורך הקריירה עומדת על 122 (!).

בסיום המשחק, שהיה משחק הבית האחרון של יונייטד העונה, נראה רונאלדו מאושר במיוחד כשאוהדי הקבוצה קראו בשמו ושרו לכבודו. כשהמצלמה התמקדה בו, נראה רונאלדו מסנן לעברה מסר לפרשנים שהספידו אותו ואומר בחיוך רחב: "אני עדיין לא גמור".

ועדיין, למרות המספרים המרשימים והיכולות המוכחות, עדיין לא ברור האם רונאלדו יישאר ביונייטד בעונה הבאה, ועד כמה - אם בכלל - בונה עליו המאמן הבא אריק טן האח.

רלף רנגניק, המאמן הזמני, אמר בסיום ש"עם איך שהוא שיחק הערב - זה לא רק השער, אלא גם הפנדל שסחט והסיוע שלו להגנה - למה שהוא לא יוכל להיות חלק מהסגל גם בעונה הבאה? אבל בגדול, התשובה לשאלה הזאת נמצאת אצל אריק טן האח, וגם קצת אצל רונאלדו עצמו".

רנגניק הפתיע וטען ש"רונאלדו הוא לא חלוץ מרכזי, ולמען האמת גם לא רוצה לשחק בעמדה הזאת. כדי שהוא לא ישחק בעמדה הזאת, צריך לשחק עם שני חלוצים. מצד שני, אין הרבה קבוצות בטופ העולמי שמשחקות עם שני חלוצים. רובן משחקות או עם שלושה חלוצים, או עם חלוץ מדומה. בכל מקרה, מבחינתי השאלה היא לא בהכרח העמדה שלו על המגרש, אלא כמה שחקנים איכותיים יונייטד תצליח להביא בקיץ".

המספרים המרשימים של רונאלדו אמש

הפרשנים טוענים שבכל מקרה, רונאלדו יצטרך לשנות גישה בעונה הבאה ולקבל את מעמדו החדש בקבוצה, בהנחה שיגיעו לפחות שני חלוצים חדשים. "המאמן החדש יגיע, ידבר איתו, ויסביר לו שהוא חייב להפסיק עם השטויות בכל פעם שהוא מוחלף או נשאר מחוץ להרכב. הוא צריך להיות יותר בוגר, להיות מנהיג טוב יותר",טען רוי קין. "זה השלב שהוא צריך להתבגר ולהבין שאלו השנים האחרונות בקריירה שלו, ושבתסריט אידיאלי,שחקן בגילו לא צריך להיות החלוץ המוביל של יונייטד. אם הוא לא מסוגל להבין את זה, הוא לא יוכל להמשיך. הוא צריך להסתכל על התמונה הרחבה, ולהבין שזו לא בושה לעלות מהספסל ל-20 דקות ולנצח ככה משחקים. הוא רוצה לשחק כל דקה, גם בגילו, אבל בשלב הזה של הקריירה, אלו פשוט שטויות".

ג'יימי קראגר אף מאמין שיונייטד צריכה למכור את רונאלדו בקיץ, למרות המספרים המרשימים שלו. "מה שהוא עושה בגיל 37 באמת בלתי ייאמן. אלה לא רק השערים שלו, אלא עצם העובדה שגם בגיל כל כך מתקדם הוא מסוגל להרוויח דקות בליגה הטובה בעולם, באחד המועדונים הגדולים בעולם. אבל אם יונייטד רוצה להמשיך הלאה, אני לא בטוח שהיא צריכה להמשיך איתו", מסביר קראגר. "אם היא עדיין רואה את עצמה כאחת הקבוצות הגדולות בעולם, היא לא יכולה להסתמך על שחקן בגיל 38. כן, כנראה שהוא ייתן לה לפחות 20 שערים גם בעונה הבאה, אבל היא צריכה להמשיך הלאה. יש ליונייטד הרבה בעיות, והיא זקוקה לעוד כמה חלוצים איכותיים. למאמן החדש יהיה קשה מאוד להטביע חותם אם רונאלדו יישאר. בכל פעם שרונאלדו לא ישחק, זה יהפוך לסיפור גדול. הוא תמיד יהיה הסיפור, ואיתו יהיה קשה מאוד לחלוץ בכיר - אם יגיע כזה - להביא את עצמו לידי ביטוי".

מי שלא יישאר בעונה הבאה הוא ג'סי לינגארד, שאחיו היום תקף את המועדון ברשת האינסטגרם אחרי שהקשר כלל לא שותף אתמול ולא זכה להיפרד מהקהל באולד טראפורד: "20 שנה של דם, יזע ודמעות, ארבעה גביעים, שלושה שערים במשחקי גמר, אפילו לא זכה לפרידה. לא פלא שבעונה הבאה הקבוצה בקונפרנס ליג", כתב סקוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully