וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש התאמת: רועי גורדנה סובל מקרע מלא ברצועה הצולבת

3.5.2022 / 14:30

קשר הפועל באר שבע נפצע בצורה קשה נגד מכבי נתניה ויידרש לשיקום שייקח מספר חודשים, בעוד הפציעות של מרטינס ואספרייה מסתמנות כקלות יותר. במועדון נערכים למשחק נגד מכבי חיפה: "מי שיעלה יצטרך לתת את הכל כדי למנוע מהם לחגוג אליפות על הדשא שלנו"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

אחרי יום התאוששות ומנוחה, תשוב היום (שלישי) הפועל באר שבע להתאמן ותפתח בהכנות למשחק מול מכבי חיפה בשבת. במועדון לא ירצו שהאלופה תחגוג בטרנר אליפות שנייה ברציפות. "נהיה בהרכב חסר מאוד. כל מי שיעלה יצטרך לתת הכל כדי לנצח ולא לאפשר לחיפה לחגוג אצלנו בבית על הדשא", אמרו אתמול בקבוצה.

מעבר למיגל ויטור ותומר יוספי שיעדרו בשל הרחקה וצהובים, בהפועל באר שבע התבשרו היום שמפציעה קשה סובל הקשר רועי גורדנה, שנפגע בשבת נגד מכבי נתניה ואובחן עם קרע מלא ברצועה הצולבת הקדמית. המשמעות היא שגורדנה, שיחגוג בעוד כחודשיים את יום הולדתו ה-32, צפוי למספר חודשים של שיקום והחלמה עד שיוכל לשוב לשחק. גורדנה היה מהבולטים בקבוצה בתקופה האחרונה, אולם סובב את ברכו נגד נתניה ולצערו שלו ושל המועדון התאמת החשש והוא ייעדר תקופה ממושכת.

שחקן הפועל באר שבע רועי גורדנה. ברני ארדוב
החשש התאמת. גורדנה אחרי הפציעה/ברני ארדוב

אנדרה מרטינס ודנילו אספרייה, שנפצעו גם הם במשחק נגד נתניה סובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי ואחרי בדיקת אולטראסאונד יתברר מתי הם יכולים לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully