וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ס. רמה"ש עלתה לגמר הפלייאוף, 1:2 בסדרה לאשדוד על ראשל"צ

רמה"ש לראשונה בסדרת גמר הכדוריד אחרי 30:34 ו-0:3 בסדרה על מ.כ. חולון. האלופה נקלעה לפיגור בסדרה אחרי שהפסידה 37:33

לראשונה בתולדותיה - א.ס. רמת השרון בגמר הפלייאוף של ליגת העל בכדוריד. העונה הנהדרת של הקבוצה, שהחלה עם העפלה היסטורית לגמר גביע המדינה בו הפסידה לאשדוד, נמשכה הערב (שני) עם הישג היסטורי נוסף כאשר גברה 30:34 על מ.כ. חולון בדרך ל-0:3 חלק בסדרת חצי הגמר. יריבתה בסדר הגמר עשויה להיות אותה הפועל אשדוד, שעלתה ליתרון 1:2 בסדרה על האלופה מכבי ראשון לציון אחרי שניצחה אותה הערב 33:37.

יוסי אפו, שחקן כדוריד מקבוצת א.ס. רמת השרון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
רמת השרון בגמר. אפו/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

א.ס. רמת השרון - מ.כ. חולון 30:34 (14:12). 0:3 בסדרה

א.ס. לא הוליכה אפילו פעם אחת במחצית הראשונה וראתה כיצד חולון, בהופעתה הראשונה אי פעם בחצי גמר הפלייאוף, פותחת נהדר ובורחת ליתרון של חמישה שערים. לקבוצה של ניסים פלח היו סיבות לאופטימיות במשחק שהתברר כאחרון בקריירה של הקפטן בראל לנציאנו, אך רמה"ש ביצעה מהפך במחצית השנייה בדרך לגמר היסטורי, בו בכל אופן תהנה מיתרון הביתיות. הרשקוביץ בלט אצל המנצחת עם שבעה שערים, צ'ורצ'יץ' ומושיץ' הבקיעו חמישה כ"א בעוד פסו הוביל את המפסידה עם שבעה שערים.

עמית סטלמן, שחקן כדוריד מקבוצת הפועל אשדוד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
אשדוד שמרה על הביתיות. סטלמן/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד - מכבי ראשון לציון 33:37 (12:18). 1:2 לאשדוד בסדרה

אחרי שכל אחת מהקבוצות ניצחה בחוץ במשחקים הראשונים של הסדרה, הפעם המארחת שמרה על יתרון הביתיות. אשדוד התפוצצה בדקות הסיום של המחצית בדרך ליתרון של שישה שערים בהפסקה, ולמרות שהאלופה עשתה קולות של קאמבק היא ראתה כיצד יריבתה שומרת על יתרון יציב. המאמן המקומי אנדראה ווקייביץ' הורחק בדקות הסיום וזכה לתשואות מהקהל הביתי, זאת לאחר שריסטו וויצ'יץ' הורחק בעצמו במחצית הראשונה. איליץ' וסטלמן הובילו את אשדוד עם שבעה שערים כ"א, צורף הבקיעה חמישה שערים עבור המפסידה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully