וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת רוסיה, ששובצה לבית עם ישראל, לא תשתתף בליגת האומות

הסנקציות בעקבות הלחימה באוקראינה נמשכות: הרוסים לא יפגשו את ישראל, הורחקו מיורו הנשים, קבוצותיהם לא ישתתפו במפעלים האירופים והמועמדות לאירוח היורו הוסרה

תקציר ה-2:2 בין נבחרת ישראל לרומניה/ספורט1

כחודשיים וחצי חלפו מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה, ועדיין נראה שאין צפי לסיום הלחימה. הסנקציות נגד הספורט הרוסי החלו עוד בימים הראשונים מאז תחילת הקרבות, והערב (שני) אופ"א הודיעה על המשך הענישה כנגד הכדורגל הרוסי.

שחקני נבחרת רוסיה חוגגים. רויטרס
הסנקציות נמשכות. שחקני נבחרת רוסיה/רויטרס

בעניין שקשור באופן לישיר לנבחרת ישראל, אופ"א קבעה כי רוסיה, ששובצה לצד נבחרתו של אלון חזן בליגת האומות, לא תורשה להשתתף. המשמעות היא שרוסיה תדורג אוטומטית במקום האחרון בבית ותנשור לדרג ג' בסיום שלב הבתים. בעקבות זאת, ישראל, איסלנד ואלבניה המשחקות בבית לא יוכלו לרדת דרג והראשונה תעלה לדרג א'.

לגבי העונה הבאה, אופ"א קבעה כי קבוצות רוסיות לא יורשו להתחרות בליגת האלופות, הליגה האירופית והקונפרנס ליג. המשמעות היא שאלופת סקוטלנד, שעשויה להיות סלטיק, תוקפץ לשלב הבתים של ליגת האלופות, בעוד מחזיקת הגביע הסרבי תוקפץ לשלב הבתים של הליגה האירופית. אם ויאריאל לא תזכה בליגת האלופות, שחטאר דונייצק גם כן תיכנס לשלב הבתים של המפעל. הקבוצות הישראליות לא אמורות להיות מושפעות מהרחקת הרוסיות.

רוסיה, שאירחה לפני ארבע שנים את המונדיאל, הגישה מועמדות לארח את יורו 2028 או יורו 2032, אך אופ"א הודיעה כי הסירה את מועמדותה כחלק מהסנקציות החדשות. כמו כן, נבחרת רוסיה לנשים הושעתה מהיורו שיתקיים בקיץ הקרוב, כאשר מי שתחליף אותה תהיה הנבחרת אותה הדיחה בפלייאוף, פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully