וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי ב-21.5, הפלייאוף התחתון יסתיים שבוע לפני כן

פורסמו מועדי המחזורים האחרונים: הפועל ומכבי תל אביב ישחקו ב-20:30, המחזור ה-33 בחלק התחתון יתקיים ב-14 בחודש

תקציר ה-0:5 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב/ספורט1

מנהלת הליגות בכדורגל פרסמה היום (שני) את מועדי המחזורים האחרונים של עונה, 35-36 בפלייאוף העליון ו-33 בפלייאוף התחתון. בחלק של קבוצות הצמרת הבשורה המרכזית היא שנקבעו תאריך ושעה לדרבי התל אביבי: הפועל תל אביב תארח את מכבי בשבת ה-21 במאי ב-20:30, ותנסה לסגור חשבון עם היריבה העירונית על החמישייה שספגה ממנה בשבוע שעבר.

באשר למאבקי הירידה, המחזור האחרון ישוחק בשבת ה-14 במאי, כאשר מלבד המפגש בין בית"ר ירושלים לעירוני קרית שמונה, שתי קבוצות שהבטיחו את הישארותן, יתר קבוצות התחתית תשחקנה במקביל ב-19:00. מכבי פתח תקוה תארח את הפועל חדרה, הפועל נוף הגליל את הפועל חיפה והפועל ירושלים תשחק בחוץ אצל אשדוד. יש לציין כי זהות היורדות עשויה להיקבע עוד במחזור ה-32, שכן ניצחון של הפועל ירושלים בטדי על מכבי פתח תקוה יבטיח לקבוצה מהבירה עונה נוספת בליגת העל, ויוריד את המלאבסים ללאומית יחד עם נוף הגליל באופן סופי.

מעבר לכך, אם מכבי חיפה לא תצליח להבטיח את הזכייה באליפות בשלב מוקדם יותר, ייתכן שהיא תקבל הזדמנות לכך במשחק החוץ נגד בני סכנין, שנקבע ליום שני ה-16 בחודש. משחק הבית האחרון של הירוקים לעונה זו יתקיים במקביל לדרבי התל אביבי, מול מכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully