וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינוי אשרם ואבישג סמברג ישתתפו במרוץ הנשים הלייף ראן

עודכן לאחרונה: 2.5.2022 / 15:29

המרוץ יתקיים ב-11 במאי בטיילת בתל אביב

לינוי אשרם, האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית ואבישג סמברג, מדליסטית הארד בטאקוונדו ,טוקיו 2020, ישתתפו במרוץ הנשים הלייף ראן בת"א עם ספורטאיות ענק לדורותיהן. יחד איתן ישתתפו אסתר רוט שחמורוב, האתלטית ניצולת מינכן 1972, כלת פרס ישראל; לימור מזרחי, קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל, סילבי ז'אן, קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל; האתלטיות האולימפיות חנה קנייזבה מיננקו, קופצת המשולשת ודיאנה ויסמן, האישה המהירה בישראל

ספורטאיות על ישראליות לדורותיהם, שידעה מדינת ישראל, ישתתפו במרוץ הלייף ראן של סופר-פארם, אליו נרשמו כבר אלפי נשים בישראל.

הספורטאיות שהבטיחו השתתפותן באירוע הן לינוי אשרם האלופה האולימפית בהתעמלות אומנותית טוקיו 2020, ואבישג סמברג, לוחמת הטאקוונדו שזכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

יחד אתן יקחו חלק באירוע מלכת הספורט של ישראל, האתלטית מספר 1 של ישראל בכל הזמנים עטורת המדליות, כלת פרס ישראל לספורט ותרבות הגוף - אסתר רוט שחמורוב, האתלטית האולימפית הצעירה דיאנה ויסמן ששברה ב-2018 את השיא הישראלי של שחמורוב בריצה ל-100 מטרים שהחזיק 46 שנים (מאז מינכן 1972) ונחשבת כיום לאישה המהירה ביותר בישראל, וקופצת המשולשת האולימפית חנה קנייזבה מיננקו , נושאת דגל ישראל בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים, טוקיו 2020 יחד עם השחיין האולימפי יעקב טומרקין.

עוד ישתתפו לימור מזרחי, קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורסל וסילבי ז'אן קפטנית נבחרת הנשים של ישראל בכדורגל וגולסטארית בהווה, שכבשה למעלה מאלף שערים בקריירה המקצוענית שלה

מרוץ לייף ראן. KPM ACTIVE,
מרוץ לייף ראן/KPM ACTIVE

מרוץ הלייף ראן Life Run, מרוץ הנשים של תל-אביב וסופר-פארם יתקיים בטיילת בתל-אביב, בהשתתפות אלפי נשים מכל הגילאים ומכל רחבי הארץ תחת הכותרת "אלימות במשפחה, זה לא נורמלי" על רקע התגברות התופעה בשנים האחרונות, וריבוי המקרים של אלימות במשפחה מתוך רצון להגברת המודעות וקבלת סיוע.
.
המרוץ יוזנק בשעות הערב של יום שלישי, ה-11 למאי. כמיטב המסורת ביום המרוץ תתקיים חגיגה של עוצמה והעצמה נשית, הפנינג לכל המשפחה עם אנרגיה, מוזיקה ואווירה מדהימה.

כמדי מרוץ, גם השנה ייפתחו שלושת המסלולים המסורתיים של 12, 8 ו-4 ק"מ. לקראת המרוץ כל נרשמת תקבל ערכת ריצה מפנקת הכוללת: תיק ממותג בשפת האירוע, חולצה מנדפת זיעה מעוצבת עם לוגו המרוץ, מספר חזה עם צ'יפ מדידה, חטיף אנרגיה ושלל מוצרים, הטבות והנחות מנותני החסויות והמציגים. את הערכה המפנקת של המרוץ ניתן יהיה לאסוף באחד מתוך 20 הסניפים בהם תתקיים חלוקת הערכות.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully