וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז הרשקו: "שמחה על המדליה היוקרתית, מצטערת שלא זכיתי בזהב"

1.5.2022 / 19:09

הג'ודאית הישראלית לא מסתפקת במדליית הכסף באליפות אירופה: "מבטיחה להשתפר ולזכות במדליות זהב". המאמן שני הרשקו: "אליפות חלומית, עשינו היסטוריה"

רז הרשקו לאחר הזכייה במדליית הכסף באליפות אירופה/איגוד הג'ודו

נבחרת הנשים בג'ודו חתמה הערב (ראשון) את אליפות אירופה המוצלחת שלה אי פעם, ממנה היא חוזרת לישראל עם שלל מרשים של ארבע מדליות. אחרי הזהב של תמנע נלסון לוי ומדליות הארד של שירה ראשוני וגילי שריר, הגיע תורה של רז הרשקו, שהגיעה לגמר והשיגה את מדליית הכסף בקטגוריית משקל מעל 78 ק"ג.

"כל כך רציתי לזכות במדליית הזהב באליפות אירופה לבוגרות", אמרה הרשקו. "אני מרגישה שאני משתפרת ועליתי לקרב הגמר בתחושה שאני צריכה לזכות בזהב, וזה מאכזב שזה לא קרה. מהצד השני, אני גם שמחה על מדליית הכסף היוקרתית ובטוחה שההפסד הזה ייתן לי הרבה מוטיבציה לעבוד קשה יותר. אני עובדת קשה ומחויבת להצליח, אני חלק מנבחרת איכותית שתמיד דוחפת להילחם ולנצח ואני מאוד שמחה שזכיתי במדליה וגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג, מצטערת שלא הצלחתי לזכות בזהב. אני מבטיחה להשתפר ולעשות הכול כדי לזכות במדליות זהב".

עוד הוסיפה המדליסטית: "אני רוצה להודות לכל מי שתומך בי ומלווה אותי לאורך הדרך, לצוות המקצועי של הנבחרת בראשותו של שני הרשקו שהוא גם המאמן האישי שלי, למאמן הנבחרת עידו בר, לפיזיו ברנרדו ברקן ולכל הנבחרת המדהימה שלי. אני מודה גם לספונסרים שלי שמספקים לי את השקט הכלכלי והתמיכה כדי להצליח: אדידס ישראל, inx וסלע פיטנס".

המדליסטיות של ישראל באליפות אירופה בג'ודו: שירה ראשוני (מימין), רז הרשקו, תמנע נלסון לוי, גילי שריר עם המאמן שני הרשקו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
אליפות היסטורית לנבחרת הנשים. שירה ראשוני, רז הרשקו, שני הרשקו, תמנע נלסון לוי וגילי שריר/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

המאמן שני הרשקו: "אחד הדברים שקשים לי כמאמן זה לסיים תחרות בהפסד, גם כשמדובר בגמר.
מצד שני, כשאני מתנתק מהתחושות האלו אני מאוד גאה ברז שמאז הזכייה שלה במדליה הקבוצתית בטוקיו, היא מצליחה לזכות ברציפות במדליה בכל תחרות. למעשה זאת המדליה השביעית ברציפות, והשיא הגיע היום עם כסף באליפות אירופה הראשונה בה היא משתתפת. רז עובדת קשה, מחויבת לכל הדרישות הלא פשוטות שלנו ומצליחה להוכיח שהיא בנויה מהחומר של הטופ העולמי".

על הנבחרת אמר: "נבחרת הנשים מסיימת אליפות אירופה חלומית והיסטורית עם זכייה ראשונה לג'ודו הישראלי בארבע מדליות נשיות ומקום חמישי באליפות אירופה אחת. יש לנו ספורטאיות מצוינות ואני מאמין בהן בהצלחות, אבל לא פחות גם כשהן מפסידות. זו נבחרת אחת - כל הצלחה היא של כולן ועם כל הפסד אנחנו מתמודדים יחד. המטרה עכשיו היא לחזור לפרופורציות, לצאת לחופש של כמה ימים ולחזור בשבוע הבא לעבוד קשה במטרה להסתער על הקריטריון האולימפי שמתחיל בחודש יוני.

"למדנו המון מהתקופה האחרונה ומהתחרות הזאת, אנחנו חייבים להשתפר ולטפל בבעיות שגילינו במטרה לשאוף למקסם את הפוטנציאל של כל ספורטאית. אני רוצה להודות לכל נבחרת הנשים, הצוות המקצועי, איגוד הג'ודו והמשפחה שלי (קלי, קים ולי) על התמיכה והאמונה. נבחרת הנשים של ישראל ממשיכה לעשות היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully