וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של ערן זהבי במחזורים שנותרו: שיפור הסטטיסטיקה מהעונה שעברה

למרות הניצחון, לפ.ס.וו נותרו סיכויים קלושים להגשים את חלום הדאבל. בינתיים זהבי שומר על רצף כיבושים דו ספרתי בעונות מלאות, ומקווה לשפר את המספרים במחזורים שנותרו

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - ווילם 2:4/ספורט1

פ.ס.וו איינדהובן שמרה על חלום הדאבל בחיים, אבל הסיכוייים עדיין קלושים. הניצחון 2:4 היום (ראשון) על וילם II צימק את היתרון של אייאקס בפסגה ל-4 נקודות כשנותרו שלושה מחזורים עד לסיום העונה, אבל סוכנויות ההימורים עדיין מפקפקות מאוד בסיכויים של פ.ס.וו, ונותנת לה הסתברות של 1.8 אחוז בלבד לזכייה באליפות.

מה נשאר להן עד סוף העונה?

אייאקס: אלקמאר (ח), הירנביין (ב), ויטסה (ח)

פ.ס.וו: פיינורד (ח), נאק ברדה (ב), זוולה (ח)

ערן זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
בהולנד בטוחים שזה כבר גמור. זהבי חוגג/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

מבחינתו של ערן זהבי, מטרה אחת הושגה: עם השער שכבש היום, שנתן לאיינדהובן יתרון 1:3 בסמוך למחצית, הוא הגיע למאזן כיבושים דו ספרתי בליגה. בכך שמר זהבי על רצף מרשים: הוא כבש מספר שערים דו ספרתי בתשע עונות מלאות רצופות (לא כולל חצאי העונות במכבי תל אביב וגוואנגז'ו R&F). זה היה המשחק השני ברציפות שהוא כובש, והחמישי בשבעת המשחקים האחרונים. בסך הכל, לזהבי יש 19 כיבושים העונה בכל המסגרות.

זהבי קיבל ציונים טובים בתקשורת ההולנדית. באתר VI העניקו לו ציון 7, כמו גם באתר FCupdate ובאתרים נוספים. המטרה האישית של זהבי בשלושת המחזורים שנותרו היא לשפר את הסטטיסטיקה שלו מהעונה שעברה - במהלכה כבש 11 שערי ליגה.

הוא מקווה לעשות זאת ויודע שבמחזורים שנותרו מקומו בהרכב כמעט מובטח, אחרי שהחלוץ הנוסף של הקבוצה ויניסיוס ג'וניור נפצע הערב, ולפי רוג'ר שמידט סיים את העונה. "אנחנו מקווים להמשיך לקבל תפוקה מהחלוצים שלנו. אני מרוצה מהם", אמר שמידט בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully