וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה יודעת: "או שננצח במשחק הבא או שנשלים עם ירידה"

המלאבסים מבינים שמהמשחק מול הפועל ירושלים "אין דרך חזרה". גולן: "קיווינו להגיע למצב שאנו תלויים בעצמנו. גם אם אני מוריד את הראש, השחקנים באים ומרימים אותי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה הצליחה להשאיר את עצמה בחיים בכל הנוגע למאבק ההישרדות אחרי שחזרה אתמול (שבת) עם נקודה יקרה מטדי אחרי 2:2 מול בית"ר ירושלים. המאבק בתחתית צמוד מאוד וכעת נשואות כל העיניים למשחק העונה האמיתי של התחתית, בו תתארח פתח תקוה בטדי במחזור הבא אצל הפועל ירושלים, כאשר כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לחרוץ את גורלם של המלאבסים לירידה כואבת לליגה השנייה.

יואב הופמייסטר מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
המלאבסים עדיין בחיים. הופמייסטר/אודי ציטיאט

"כלקח משבוע שעבר, כשאנחנו לפעמים רוצים יותר מדי ונלחמים עם עצמנו להבקיע אז אנחנו סופגים", אמר המאמן עומר גולן, כשניסה להסביר מדוע קבוצתו נמשכה לאחור בדקות הסיום של המשחק. "ביקשתי מהשחקנים להיות שקטים, להיות רגועים, לשחק עם סבלנות ולא רציתי לקבל את הגול שיסתום מבחינתנו את הגולל. חיכינו להזדמנות הזאת שהגיעה בדקה 88 וחבל שזה לא נכנס. כשאתה שומע את התוצאות האחרות והדברים תלויים בך, זה הדבר הכי חשוב בכדורגל וקיווינו להגיע לזה. הפנים שלנו כבר בשבוע הבא".

גולן נשאל על המשחק הנרפה של שחקניו בדקות רבות והשיב: "אני ראיתי דברים אחרים. ראיתי שהקבוצה שלי נשארת במשחק ולא מהמרת. שיחקנו כדורגל יפה ואיכותי, בעיקר יחסית למצב שאליו הבאנו את עצמנו. עברנו שבוע מאוד מאוד קשה, סחבנו את זה על הגב במהלך המשחק והיה חשוב לי לראות שאנחנו לוקחים את ההחלטות הנכונות. חיכינו למצב האחד הזה, בקרב תחתית אתה מקבל בדיוק מצב אחד ואתה צריך לדעת לאכול ולבלוע אותו. אין לי טענה אחת לשחקנים, הם עשו כל מה שביקשתי".

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים דרוכה: "מכבי פתח תקוה קבוצה חזקה ומנוסה מאיתנו"

לכתבה המלאה
עומר גולן מאמן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
גם כשהוא מוריד ראש, השחקנים מרימים אותו. גולן/אודי ציטיאט

"אני בן אדם אופטימי מטבעי. כשקיבלתי את התפקיד האמנתי שאנחנו יכולים לעשות את זה. אני עדיין מאמין וכבר אמרתי, שגם אם אני טיפה מוריד ראש, השחקנים באים ומרימים אותי. אני רואה את ההשקעה שלהם ואת הרצון שלהם ואני נדבר בזה. כיף לי להיות איתם".

גולן נשאל עד כמה אבי לוזון מתערב לו בהחלטות וענה בצורה חד משמעית: "אבי לוזון לא מתערב אפילו לא בהחלטה אחת. אחד ההסכמים שהיו לי כשנכנסתי לתפקיד זה שאבי חוזר להיות אוהד כמו שצריך, אז כל מה שהוא צועק ביציע וכל מה שהוא אומר זה בגדר אוהד ואנחנו לוקחים את ההחלטות שלנו. בסוף כשאני הולך הביתה אני צריך להיות שלם עם עצמי. אבי נותן תמיכה אדירה וגב אדיר ובאמת שהוא לא מתערב".

אבי לוזון יו"ר מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
לא מתערב. לוזון/אודי ציטיאט

"עשינו טעויות וקיבלנו גולים שלא מחוייבים מבחינתנו", אמר המגן דור אלו בסיום, "אבל מה שיותר חשוב לנו כרגע זה שנשארנו במשחק, כל המשחק. הרגשנו טוב במשחק, הנענו את הכדור והרגשנו שאנחנו שולטים. אלה דברים שלא הרגשנו הרבה זמן וזה מאוד משמעותי למשחק הבא שלנו, כי זה המשחק הכי קריטי שלנו העונה ואין לנו דרך חזרה. או שאנחנו מנצחים או שאנחנו משלימים עם ירידה. אין פה מילה אחרת. אנחנו לוקחים הרבה דברים טובים מהמשחק הזה, הרגשנו שיש פה קבוצה תוקפת ויוזמת, דברים שדי היו חסרים לנו במשחקים הקודמים".

אלו נשאל על 20 הדקות האחרונות בהן הקבוצה נלחצה לאחור ואמר: "אי אפשר לשפוט קבוצה אחרי שהיא מקבלת 4:0 בשבוע שעבר. הגענו למשחק לא פשוט בטדי, היינו במשחק ובדקה 88 יכולנו להכריע את המשחק. זה היה נגמר 2:3, היינו מנצחים, מקבלים את כל המחמאות ומדברים אחרת. הכדור לא נכנס ולמזלנו יש לנו את שבוע הבא כדי לתקן, זה אולי הצ'אנס האחרון לתקן ואני מאמין שנעשה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully