וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי עמדה בלחץ: "יודעים מה צריכים לעשות כדי לזכות באליפות"

עודכן לאחרונה: 1.5.2022 / 7:31

אחרי שליברפול עלתה זמנית לפסגה, האלופה חזרה לשם עם 0:4 בלידס. גווארדיולה: "הייתי מעדיף שיהיה עלינו פחות לחץ, זה המאמץ האחרון". גונדואן: "צריך לשלוט בסיטואציה". וגם: מה נותר לשתי הקבוצות עד להכרעה?

תקציר: לידס - מנצ'סטר סיטי 4:0/ספורט1

מאבק האליפות באנגליה ממשיך לרתוח. אחרי שליברפול השיגה 0:1 דחוק על ניוקאסל ועלתה זמנית לפסגה, מנצ'סטר סיטי חזרה לשם עם ניצחון משכנע בהרבה, 0:4 בחוץ על לידס שעדיין נמצאת בסכנת ירידה. דה בראונה קיבל מנוחה על הספסל, אבל רודרי, אקה, ז'סוס ופרננדיניו טיילו מול ההגנה החלשה של המארחים. כעת, כשנותרו ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה, לשתי הגדולות של אנגליה אסור למעוד וזה לא יהיה פשוט לאור העובדה ששתיהן משחקות גם בחצי גמר ליגת האלופות ובסבירות גבוהה ייפגשו גם בגמר.

מה נשאר לשתי הקבוצות:

מנצ'סטר סיטי: ניוקאסל (בית), וולבס (חוץ), ווסטהאם (חוץ), אסטון וילה (בית).

ליברפול: טוטנהאם (בית), אסטון וילה (חוץ), סאותהמפטון (חוץ), וולבס (בית)

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים. רויטרס
לא רק מנצחים, גם דורסים. שחקני סיטי חוגגים/רויטרס

"אנחנו יודעים בדיוק מה אנחנו צריכים לעשות כדי לזכות באליפות", אמר פפ גווארדיולה, "ליברפול לא תאבד נקודות. זה יהיה כבוד גדול אם נזכה באליפות שנייה ברציפות ורביעית בחמש שנים". על הלחץ שמופעל על הקבוצה שלו: "הייתי מעדיף שיהיה פחות לחץ ממה שאני מרגיש עכשיו. אבל זו עונה ארוכה וזה המאמץ האחרון".

המאמן פרגן ליריבה למרות התוצאה ואמר: "ידענו איך הם ישחקו. היה לנו קשה מאוד במחצית הראשונה. בסופו של דבר הצלחנו לקחת שליטה במשחק והבקענו עוד שערים. זו תוצאה אדירה עבורנו. הם היו מהירים מאוד בחלק הקדמי, היה חשוב מאוד לנצל את המצבים ועשינו את זה".

גם אילקאיי גונדואן דיבר על המשחקים הלחוצים שנשארו לקבוצה ואמר: "המפתח הוא לא להיכנס לפאניקה בסיאוטציות האלו. אנחנו צריכם לשלוט במצב. לפעמים הם ישחקו ראשונים, לפעמים אנחנו. עלינו מוטלת האחריות לנצח את כל המשחקים, כל משחק מעכשיו הוא כמו גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully