וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מכבי ת"א לא מנצחת אותנו, כנראה שאנחנו יודעים לשחק כדורגל"

1.5.2022 / 9:27

בסכנין חגגו את ה-0:1 הדרמטי ושלחו עקיצה לצהובים: "שיתעסקו בעצמם, אמרנו מראש שהחיסורים לא יהוו תירוץ". פוליץ' נפצע וייבדק

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

שביעות רצון בבני סכנין אחרי הניצחון על מכבי תל אביב. בקבוצה יודעים שניצחון נותן להם מקדמה במאבק על המקום הרביעי ומקווים להפסדים של היריבות שלהם על הכרטיס לאירופה, מכבי נתניה והפועל תל אביב.

איברימה קונאטה ושחקני בני סכנין חוגגים. מאור אלקסלסי
מאזן מרשים נגד מכבי תל אביב. קונאטה וסכנין חוגגים/מאור אלקסלסי

סכנין הגיעה למשחק עם חיסורים רבים אך הצליחה לנצח ולא נפלה ממכבי תל אביב לאורך כל המשחק. "אמרנו מראש שחיסורים לא יהוו תירוץ", אמר שחקן בקבוצה, "יש פה מספיק שחקנים טובים שיכולים למלא את החלל". בקבוצה החמיאו למחמוד קנדיל שאחרי חודשים רבים שב להרכב לאור פציעתו של גד עמוס, הציג יכולת טובה ושמר על רשת נקייה. בנוסף גם מרואן קבהא ורועי שוקרני זכו למחמאות גדולות.

במועדון כעסו מאוד על ההתבטאויות של אנשי מכבי תל אביב לפיהן בסכנין לא הגיעו לשחק כדורגל. "כנראה שאם מכבי תל אביב לא הצליחה לנצח אותנו אפילו פעם אחת בעונה אז אנחנו כן יודעים לשחק כדורגל", עקצו במועדון, "שבמכבי תל אביב יתעסקו בעצמם ולא ילמדו אותנו איך לשחק כדורגל". בקבוצה יבדקו את הפציעה של אנטה פוליץ' ומקווים שהוא לא ייעדר מהמשחקים הקרובים.

בני סכנין תעמוד לדין בסעיפים של התפרעות אוהדים והתנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים. בדו"ח השיפוט צוין שאוהדי הקבוצה ירו זיקוק, ירקו על אחד הקוונים ושרו "כהנא מת" במהלך המשחק. מכבי תל אביב תעמוד לדין בסעיפים דומים. הקריאות "שתהיה שואה למכבי", דווקא לא צוינו בדו"ח.

במחזור הבא בני סכנין תארח את הפועל תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully