וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אליפות לוואקמה: טרבזונספור חגגה זכייה ראשונה מאז 1984

הקבוצה מטרבזון הסתפקה ב-2:2 ביתי עם אנטליאספור כדי להבטיח את התואר הנכסף, הניגרי שהיה בורג מרכזי בקבוצה הזו, ישב על הספסל. זניט זכתה באליפות רביעית ברציפות ברוסיה

תקציר: טרבזונספור - אנטליאספור 2:2/ספורט1

אחרי הזכיות שלו באליפויות עם הפועל באר שבע, אנתוני וואקמה חגג אליפות כמעט היסטורית עם טרבזונספור, זאת לאחר 2:2 ביתי עם אנטליאספור. אנדראס קורנליוס ודורקאן טוקוז כבשו לאלופה החדשה, שחגגה למרות שוויון מאוחר של רייט האמריקאי (80). הקבוצה מטרבזון חגגה זכייה ראשונה בתואר מאז 1984 בעונה נהדרת שלה שבה כיכבו שני שחקנים מעל כולם. וואקמה, שבמשחק ההכתרה ישב על הספסל ולא שותף, אך יכול להתגאות ב-11 שערים ו-10 בישולים לאורך העונה. מלך השערים של הקבוצה העונה בליגה הוא אנדראס קורנליוס הדני עם 15 שערי ליגה. אדין ויסצ'ה, הבוסני שזכה באליפות גם עם בשאקשהיר, לקח גם הוא חלק מרכזי בעונה הזו.

זניט סנט פטרסבורג חגגה הערב (שבת) אליפות רביעית ברציפות ותשיעית בתולדותיה, לאחר שניצחה 1:3 בבית את לוקומוטיב מוסקבה במסגרת המחזור ה-27 בליגה הרוסית. המדורגת שנייה דינמו מוסקבה הפסידה 3:2 באורל והפער ביניהן עומד על תשע נקודות כשנותרו רק תשע בקופה, אבל שובר השוויון הוא מאזן הראש-בראש ושם היתרון של זניט.

המשחק נפתח בצורה רעה מבחינת האלופה, כשבדקה השלישית השוער מיכאיל קרז'אקוב ביצע טעות מביכה וההולנדי ג'יראנו קרק בעט פנימה. איבן סרגייב נגח מקרוב את השוויון בדקה ה-27 ומלקום השלים מהפך עם בעיטה מסובבת בימין אחרי קרן קצרה של קלאודיניו. שער נוסף של סרגייב נפסל, אבל בדקה ה-77 הוא בישל למחליף אנדריי מוסטובוי שסגר עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully