וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "ויצמן - יער? מי שהציע את הרעיון הזה צריך להתבייש"

מאמן הפועל חדרה בביקורת על כניסת החוקר לחדר ההלבשה לפני ה-0:2 על נוף הגליל: "הוכחנו שאנו ספורטיבים עד הסוף". ברדה: "ראיתי פנדל של מאה אחוז, נקווה לנס"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 2:0/ספורט1

כשכבר לא היה לה על מה לשחק, הפועל חדרה הוכיחה ספורטיביות עד הרגע האחרון וגברה 0:2 על הפועל נוף הגליל, שהייתה צמאה לנקודות במאבק ההישרדות. הקבוצה של שי ברדה מדורגת במקום האחרון, ושני מחזורים לסיום היא רחוקה שלוש נקודות מחוף מבטחים.

מאמן הפועל חדרה מנחם קורצקי. דני מרון
חדרה הוכיחה ספורטיביות. קורצקי/דני מרון

המאמן המנצח, מנחם קורצקי אמר בסיום: "אחרי תקופה לא פשוטה וסגל מלא אלתורים, ידענו שאנחנו צריכים את הניצחון בדיוק בשביל זה, גם לשחקנים הצעירים. חשוב למועדון לסיים את העונה כמו שצריך, אני מאמין בהמשכיות. זה חשוב גם לי, אני עובד ומשקיע הכל באימונים ואני רוצה לראות תוצאות על המגרש.

נציג מויצמן - יער הפתיעה את חדרה לפני המשחק ונכנס לחדר ההלבשה, קורצקי היה לא מוכן לכך: "מלכחתחילה זה היה הזוי, מי שהעלה את הרעיון הזה צריך להתבייש. להיכנס לחדר הלבשה שתי דקות לפני משחק זה הזוי, לא מבין איך זה יכול להיות. נכנס בן אדם ואמר לנו לאסוף את השחקנים כי הוא רוצה לדבר איתם. לא נתקלתי בדבר כזה, הוכחנו שאנחנו ספורטיבים עד הסוף".

עוזר המאמן אסף נימני עמד על הקווים במחצית השנייה, ומבחינתו של קורצקי מדובר בהעברת השרביט: "אני והמועדון קיבלנו החלטה משותפת ואסף יחנוך את המאמן החדש. הוא יעמוד הרבה יותר על הקווים מעכשיו".

עוד בוואלה!

קרובה לירידה: הפועל נוף הגליל הפסידה להפועל חדרה 2:0

לכתבה המלאה
שוער הפועל חדרה רובי לבקוביץ'. דני מרון
שלח מסר למועדון. לבקוביץ'/דני מרון

רובי לבקוביץ' שמר על שער נקי ואמר: "מרוצים במיוחד בגלל הרגישות של המשחק הזה, היו הרבה עיניים. רצינו להיות ספורטיביים עד הסוף. היינו אחרי שלושה הפסדים, רצינו להסתכל על עצמנו קודם כל. עמדנו ביעדים, גם אם אין על מה לשחק צריך להיראות טוב".

על עתידו בחדרה אמר השוער: "לא רוצה להתייחס לעונה הבאה. יש לי חוזה ונראה מה יהיה בקיץ. לגיטימי שמועדון רוצה שחקן שהוא תחת חוזה, פשוט צריך לעשות את הדברים כמו שצריך ולא דרך התקשורת".

מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה. דני מרון
זקוק לנס. ברדה/דני מרון

שי ברדה, שהתקרב לירידת ליגה אחרי הפסד מאכזב, אמר בסיום: "נכשלנו, ניסינו לעשות הכל במהלך כל השבוע ודברים לא עבדו. אני צריך לבדוק מה היה שם. זה פחות רלוונטי מה עשו הקבוצות האחרות, פשוט לא שיחקנו טוב. כשרוצים להכריע משחק בכל מחיר זה מה שקורה. צריכים להאשים את עצמנו, הגענו למצבים ולא הבקענו".

על החלפת ג'ון אוגו: "בשבוע שעבר הוא שיחק 85 דקות, לא רציתי שייפצע. כל הדברים האלה הם בדיעבד, היו דברים אחרים שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. התפזרנו במחצית השנייה, לא נראינו כמו קבוצה מסודרת וכשאתה לא מסודר זה מה שקורה".

ברדה טען כי פנדל היה צריך להישרק לטובת קבוצתו: "אני ראיתי פנדל של מאה אחוז, אני משתדל לא להיות מהמאמנים שמתרצים. לנוף הגליל נשרק פנדל אחד מתחילת העונה, זה הכדורגל. לא חושב שבגלל זה הפסדנו אבל כן חושב שזה היה הופך את המשחק, המזל לא היה לצידנו".

"הסיכויים להישאר לא גבוהים", סיכם ברדה, "כמו ששבוע שעבר שיחקנו עד הסוף נשחק עד הסוף כי אנחנו ספורטאים. הייתה פה אווירה ממש טובה במהלך השבוע וניסיתי לעשות הכל, לפעמים דברים לא מסתדרים. גם עם קצת מזל היינו צריכים להשוות עם החמצות מטורפות. מקבל את הסיטואציה ונשתדל לקוות לנס".

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ון אוגו. דני מרון
לא אהב את החילוף שלו. אוגו/דני מרון

ג'ון אוגו המאוכזב סיכם: "מרגיש טוב להיות על המגרש, עבדתי בשביל זה. מאמין שאני יכול לעזור לקבוצה. יש עוד שני משחקים, צריכים לנסות לנצח ואין תירוצים".

"אני לא יודע למה ברדה הוא הוציא אותי, זו החלטה שלו. אני כועס כי הפסדנו, היינו צריכים לנצח במשחק הזה. היינו צריכים לנצח כדי להציל את הקריירה שלנו. אני מרגיש טוב, אין לי כאבים. המאמן יודע מה טוב לקבוצה אבל עכשיו זה נגמר, צריך לחשוב על המשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully