וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "עונה ספקטקולרית". קורטואה: "ידענו לקום אחרי הקלאסיקו"

עשרות אלפים הגיעו לכיכר סיבלס לחגוג את האליפות, המאמן: "כנראה שאני טוב במה שאני עושה". מרסלו: "אושר, כיף לחגוג"

ריאל מדריד השלימה הערב (שבת) את האליפות הכי מהירה שלה מאז 1989, כשהבטיחה את התואר ארבעה מחזורים לסיום העונה עם 0:4 קליל על אספניול בסנטיאגו ברנבאו. למרות הרוטציה הנרחבת לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות מול מנצ'סטר סיטי, רודריגו כבש צמד ולאחר מכן גם מרקו אסנסיו ושחקן העונה קארים בנזמה הצטרפו לחגיגה.

בנזמה גם הניף יחד עם הקפטן מרסלו את הגביע שמוענק לאלופה וכל השחקנים היו שותפים לחגיגות על הדשא, כולל המורחקים והפצועים. רק גארת' בייל לא היה שם והדבר עורר תהיות רבות.

אחרי כמה שעות הגיעו שחקני ריאל מדריד באוטובוס פתוח לכיכר סיבלס בעיר וחגגו עם עשרות אלפי אוהדים שהגיעו כדי לחגוג את התואר.

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות עם האוהדים. רויטרס
חגיגה גדולה/רויטרס
שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות עם האוהדים. רויטרס
אלפים הגיעו לחגוג/רויטרס
מרסלו שחקן ריאל מדריד עם גביע האליפות. רויטרס
מספר 24. מרסלו עם התואר/רויטרס

המספרים

* קרלו אנצ'לוטי הפך למאמן הראשון בהיסטוריה שלוקח אליפויות בחמש הליגות הגדולות. הוא עשה את זה עם מילאן באיטליה, עם צ'לסי באנגליה, עם באיירן מינכן בגרמניה ועם פריז סן ז'רמן בצרפת, ועכשיו גם עם ריאל מדריד בספרד, אחרי שבקדנציה הקודמת הוביל את הבלאנקוס לזכייה בליגת האלופות.

* מרסלו, שענד הערב את סרט הקפטן, הוא שיאן התארים החדש של ריאל מדריד עם 24. הוא השאיר מאחור את פאקו חנטו (23) וסרחיו ראמוס (22).

* קארים בנזמה, שנכנס כמחליף ושוב כבש, הגיע ל-26 שערי ליגה ושבר את שיאו האישי. הוא גם השחקן הראשון של ריאל מאז כריסטיאנו רונאלדו שמבקיע יותר מ-40 שערים בכל המסגרות.

* הנשיא פלורנטינו פרס הגיע ל-28 תארים בתפקיד. הוא נמצא מרחק ארבעה תארים בלבד מהשיא של סנטיאגו ברנבאו.

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד מונף באוויר על ידי שחקניו. רויטרס
קרלו אנצ'לוטי בשמיים/רויטרס

התגובות

המאמן קרלו אנצ'לוטי סיכם: "הרבה רגשות עולים, עמדנו באתגר. זו הייתה עונה ספקטקולרית. היינו יציבים ועקביים, אני חייב להודות לשחקנים על העבודה והגישה. היום הזמן לחגוג, לא לדבר. אני רוצה לחגוג. זה ממלא אותי גאווה להיות אלוף בכל חמש הליגות הגדולות. אני יכול להגיד שאני אוהב את מה שאני עושה, וכנראה שאני עושה את זה טוב. אני גאה בזה ורוצה להמשיך לזכות בתארים עם ריאל מדריד. אני מבקש מהאוהדים לייצר את אותה האווירה גם ביום רביעי".

מרסלו, שהניף את הגביע יחד עם בנזמנה, אמר: "זה אושר עילאי. השלמנו את הזכייה מוקדם, אנחנו שמחים ורוצים להמשיך כך. אלו פירות העבודה הקשה, ההקרבה, ההנאה ועוד דברים רבים. אלו הסיבות בגללן גם זכינו בתארים לפני כן. הכי כיף לחגוג שוב עם האוהדים, היום יכולנו לעשות את זה. זו המסיבה שלהם, האושר הכי גדול. אין כמו לחגוג בבית, במועדון הכי טוב בעולם. היום נחגוג ואחר כך נתכונן למשחק הכי חשוב שמצפה לנו".

השוער טיבו קורטואה חגג תואר חמישי במדי ריאל: "זה מדהים, לזכות באליפות כשנותרו כל כך הרבה מחזורים לסיום. עשינו מאמץ אדיר השנה ואנחנו מאוד שמחים. היו הרבה משחקי מפתח, אבל מה שעשה את ההבדל זה ההתאוששות אחרי הקלאסיקו. ניצחנו את סלטה ויגו ואת סביליה במגרשים שלהם אחרי שיצאנו ממצבים קשים. חטאפה כאן בברנבאו. תודה לכולם, לאוהדים כמובן על האווירה הנהדרת. רצינו לחגוג איתם כי לפני שנתיים לא יכולנו לעשות את זה בגלל הקורונה. האלה מדריד".

נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס אמר: "אני מרגיש סיפוק אדיר. הייתה אליפות שעבדנו עליה קשה ואנחנו ראויים לה. לאף אחד אין ספק שבנזמה צריך לזכות בכדור הזהב, אי אפשר לקחת את זה ממנו". על האפשרות שקיליאן אמבפה יצטרף בקיץ אמר: "נדבר עליו כשנתכנן את העונה הבאה".

סרחיו ראמוס בירך

קאסמירו: "ככה לוקחים אליפות. זו עבודה של שנה מושלמת. תמיד הכי קשה לקחת אליפות, הוכחנו למה אנחנו הכי גדולים ועכשיו יש למועדון זכייה מספר 35. עכשיו נלך לחגוג בכיכר סיבלס. אנחנו לא יכולים ליהנות יותר מזה כי יש לנו משחק חשוב ברביעי, אבל חשוב שנחגוג עם האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully