וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי שריר: "כל כך רציתי מדליה באליפות אירופה לבוגרות"

30.4.2022 / 18:18

הישראלית בת ה-22 התרגשה לאחר השגת מדליית הארד בסופיה: "שמחה שגרמתי לאנשים ליהנות מההישג". שני הרשקו: "גאה בה"

תמנע נלסון לוי בטקס הענקת מדליית הזהב באליפות אירופה בג'ודו/באדיבות איגוד הג'ודו

המשלחת הישראלית לאליפות אירופה בג'ודו חגגה היום (שבת) מדליה שלישית בבולגריה, ושוב היא שייכת לנבחרת הנשים. אחרי הזהב של תמנע נלסון לוי והארד של שירה ראשוני, גם גילי שריר התייצבה על הפודיום כדי לקבל מדליית ארד בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג ורשמה את הישג השיא שלה בקריירה.

"כל כך רציתי לזכות במדליה באליפות אירופה לבוגרות", אמרה בהתרגשות שריר בת ה-22. "אני עובדת קשה ותמיד מחויבת להצליח, אני חלק מנבחרת שתמיד דוחפת להילחם ולנצח, ואני מאוד שמחה ומאושרת שזכיתי במדליה וגרמתי להרבה אנשים לשמוח וליהנות מההישג".

עוד אמרה: "אני רוצה להודות לכל מי שתומך בי ומלווה אותי בהמון רגעים קשים שהם לא בתחרות,
לצוות המקצועי של הנבחרת בראשותו של שני הרשקו, למאמן עידו בר, לפיזיו ברנרדו ברקן ולכל הנבחרת המדהימה שלי. מודה גם לספונסרים שלי סייברארק ומור בית השקעות, למאמן האישי שלי אייל בכר ואיתו בצוות טל דרור, ותודה למשפחה שלי שתומכת בי בכל מצב ובכל זמן".

גילי שריר ג'ודוקא ישראלית (משמאל) מול חקה ואן דן ברג. BSR Agency, GettyImages
"חלק מנבחרת שתמיד דוחפת להילחם ולנצח". גילי שריר, בכחול, באחד הקרבות בדרך למדליה/GettyImages, BSR Agency

מאמן הנבחרת שני הרשקו בירך: "שמח מאוד על הזכייה של גילי שריר שמצטרפת למדליות מאתמול של שירה ראשוני ותמנע נלסון לוי. גאה מאוד בגילי שביום קשה ומתיש מצאה את המוטיבציה, היוזמה והכוח לנצח. זו מהות הנבחרת שלנו, חותרים לנצחון ומחפשים תמיד את הפתרונות הקשים למצבים קשים ולפעמים זה מצליח".

עוד אמר המאמן: "חשוב לזכור ולציין שאמנם הספורטאית זוכה במדליה ואני המאמן שיושב על הכיסא, אבל לכל הצלחה כזו יש שותפים רבים. בראש ובראשונה נבחרת איכותית ומחויבת, צוות מקצועי שמלווה ותומך, המאמן שעובד לצידי עידו בר שלו חלק משמעותי בכל זכייה, לפיזיו שלנו ברנרדו ולאיגוד הג'ודו והעומד בראשו משה פונטי שדוחף אותנו להישגים ודואג לנו לכל מה שצריך כדי להצליח. מחר יום חדש עם הזדמנויות חדשות וגם קשיים חדשים. הפנים קדימה במאמצים לנצל כל הזדמנות להישגים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully