וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תתאושש מההדחה מהיורוליג דווקא נגד הפועל ירושלים?

עודכן לאחרונה: 30.4.2022 / 19:22

משחקי הבית העליון: האלופה תארח את מוליכת הטבלה (21:00) שיודעת שניצחון יבטיח לה את ראשות הטבלה ויתרון ביתיות לאורך כל הפלייאוף. הפועל חולון תארח את בני הרצליה (18:30)

משחקי הבית העליון בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים. במוקד יעמוד המשחק הגדול של הכדורסל הישראלי שיפגיש את מוליכת הטבלה הפועל ירושלים עם האלופה מכבי תל אביב (0:2 למכבי תל אביב במשחקים בליגה עד כה העונה). שתי הקבוצות שמתחת לראשונות יפגשו בחולון, הפועל חולון השלישית תארח את בני הרצליה הרביעית (0:2 לחולון במשחקים בליגה עד כה העונה).

אנטה ז'יז'יץ' שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
ישפר את הרושם מריאל? ז'יזיץ'/GettyImages, Sonia Canada

מכבי תל אביב - הפועל ירושלים (21:00)

הנתונים: מכבי תל אביב גברה על הפועל ירושלים בשישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים ביניהם. מדובר ברצף הטוב ביותר של הצהובים על יריבתם מהבירה מזה כעשור, אז רשמו בין פברואר 2009 לינואר 2013 10 ניצחונות מ-11 משחקים על ירושלים. בעוד בליגה הסדירה שתי הקבוצות נפגשו 130 פעמים, ובגביע המדינה לאחרונה ברבע הגמר בשנת 2020, ברגעי ההכרעה בליגה הן לא נפגשו כבר שמונה שנים, וכדי למצוא ניצחון ירושלמי במפגש כזה צריכים הולכים עד לסל הניצחון של פפי תורג'מן בסדרת הגמר במאי 1999. קיירי תומאס, אנג'לו קלויארו וג'לן ריינולדס לא נכללים בסגל של אבי אבן למשחק הזה. רטין אובסוהן חזר לסגל מנגד, אי ג'יי רולנד וקייזר גייטס נותרו בחוץ.

במרכז ההתמודדות: אנטה ז'יז'יץ'. אחרי הסדרה החלשה נגד ריאל מדריד, הסנטר של מכבי תל אביב רוצה לחזור לעצמו נגד ירושלים.

בכמה מילים: חמישה ימים אחרי סיום עונת היורוליג באכזבה עם 3:0 בסדרת רבע הגמר נגד ריאל מדריד, מכבי תל אביב חוזרת לליגה. הצהובים מגיעים למשחק נגד ירושלים כשהם יודעים שניצחון והם מתקרבים מאוד למקום הראשון בטבלה בתום הבית העליון, בעוד הפסד והם יצטרכו לעבוד קשה כדי לסיים רק במקום השני. הפועל ירושלים בינתיים מושלמת בבית העליון, ומגיעה ליד אליהו כדי להבטיח את המקום הראשון מצידה. האדומים הוכיחו העונה כי הביתיות הוא מצרך חשוב עבורם ויבואו להילחם במשחק. רטין אובסוהן עשוי לשוב לסגל אחרי שני משחקים שפספס בשל פציעה.

שחקן בני הרצליה כריס באב. ברני ארדוב
הרצליה רוצה ניצחון ראשון העונה על חולון. באב/ברני ארדוב

הפועל חולון - בני הרצליה (18:30)

הנתונים: להפועל חולון 11 ניצחונות רצופים על בני הרצליה, וזה לא מפתיע, מאז חזרה לליגת העל בשנת 2008 עומד המאזן על 8:29 לחולון, ו-1:18 לסגולים בחולון, בעוד לפני החזרה של חולון עמד המאזן על 7:11 להרצליה, כולל 3:6 לחולון בביתה. בני הרצליה עומדת העונה על מאזן 9:16, אך מאזנה מול יריבותיה ברביעייה הראשונה בטבלה הוא 5:2 בלבד, כולל 4:0 בחוץ. היידן דלטון וסטיב זאק לא בסגל של חולון, אנדי ואן וליט לא מתלבש מנגד.

במרכז ההתמודדות: כריס באב. אחד הווינרים הגדולים של הליגה ינסה להוביל את קבוצתו לניצחון ראשון העונה בליגה על חולון.

בכמה מילים: חמישה ימים לפני רגע השיא הראשון בעונה שלה, עם חצי גמר ליגת האלופות, הפועל חולון רוצה להבטיח את המקום השלישי בטבלה. ניצחון של הסגולים על בני הרצליה ייתן להם את המקום השלישי, בעוד הפסד והם יסיימו ככל הנראה במקום הרביעי, אלא אם מכבי תל אביב תפסיד את כל משחקיה עד לסיום העונה. בבני הרצליה רושמים עונת שיא אחרי הזכייה בגביע המדינה, אך במאבקים נגד הגדולות בליגה, במיוחד בחוץ, הקבוצה של אורן אהרוני לא הצליחה במיוחד העונה. ניצחון והקבוצה מהשרון תשמור על סיכוי כלשהו לסיים אפילו במקום הראשון בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully