וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי למילאן שנותרה לפני אינטר, בישול בכורה לדור פרץ

לאאו ניצל טעות של שוער פיורנטינה (81) והעניק למוליכה 0:1 יקר, האלופה ניצחה 1:2 באודינזה ומפגרת אחריה בשתי נקודות. הקשר הישראלי סידר לוונציה שוויון זמני, אבל יובנטוס ניצחה 1:2 והבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה לאור התיקו של רומא

תקציר: מילאן - פיורנטינה 0:1/ספורט1

ארבעה מחזורים בלבד נותרו לסיום העונה בליגה האיטלקית ומילאן עשתה צעד משמעותי לעבר זכייה באליפות ראשונה מאז 2011. המוליכה ניצחה היום (ראשון) 0:1 את פיורנטינה ונותרה לפני אינטר שגברה 1:2 על אודינזה וצימקה את הפער בחזרה לשתי נקודות. יובנטוס הבטיחה את מקומה בליגת האלופות בעונה הבאה עם 1:2 על ונציה במשחק הצהריים, זאת לאחר שרומא סיימה את משחקה מול בולוניה ב-0:0.

שחקן מילאן רפאל לאאו. רויטרס
העניק למילאן שער ניצחון יקר שעשוי להיות שווה אליפות. לאאו חוגג/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 0:1

מילאן וסטפנו פיולי הגיעו למשחק הבית כשכל הלחץ עליהם לאחר ההפסד המפתיע של האלופה אינטר במשחק ההשלמה מול בולוניה ביום רביעי. הרוסונרי התקשו מאוד מול הוויולה ולא הצליחו לפרוץ את הסכר ולהשיג את השער המיוחל - עד הדקה ה-81. בדקה הזו ביצע שוער האורחת פייטרו טרצ'אנו טעות גדולה כשמסר כדור פשוט לרפאל לאאו, ולאחר מכן השאיר לחלוץ הפורטוגלי את הפינה הקרובה, וזה אמר תודה וכבש שער יתרון קריטי, עליו הוא וחבריו שמרו עד הסיום בדרך ליתרון זמני של חמש נקודות על פני אינטר, לפחות עד שזו תשלים את משחקה מול אודינזה במהשך הערב.

עוד בוואלה!

דיווח באיטליה: קייליני שוקל לעזוב את יובנטוס ולהצטרף ל-MLS

לכתבה המלאה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
המרדף נמשך. לאוטרו מרטינס/רויטרס

אודינזה - אינטר 2:1

סמיר הנדנוביץ' חזר לשער אחרי שמחליפו יונוץ ראדו היה חתום על הטעות המביכה בהפסד לבולוניה שמנעה מאינטר עלייה לפסגה, ויחד איתו הנראזורי ניצחו את קבוצתו לשעבר וממשיכים לזנב במילאן. איבן פרישיץ' נגח לרשת אחרי קרן בדקה ה-12 וחגג שער בהופעתו ה-250 במדי אינטר, ולאוטרו מרטינס בעט פנדל לקורה ונגח את הריבאונד פנימה בדקה ה-39. אודינזה, שניצחה בארבעה מששת המחזורים האחרונים וכבשה במהלכם חמישייה ושתי רביעיות, הצליחה רק לצמק מרגלי המחליף איגנסיו פוסטו בדקה ה-72, אחרי שהנדנוביץ' הוציא לג'רארד דאולופאו כדור חופשי מהחיבורים.

שחקן יובנטוס, לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
שני שערים הרסו לפרץ הופעה מעודדת. בונוצ'י/רויטרס

יובנטוס - ונציה 1:2

דור פרץ שותף משחק שלישי ברציפות וגם בישל שער ראשון בסרייה A, אבל זה לא הספיק מול יובה הגאה ולא מנע מוונציה הפסד תשיעי ברציפות. לאונרדו בונוצ'י כבש צמד די נדיר בדקות 7 ו-76 ויובנטוס עשתה צעד נוסף לעבר הבטחת מקום בליגת האלופות. פרץ נכנס בדקה ה-64 ובישל עם החזה שער שוויון יפה של מתיאה אראמו (71), אלא שהאורחת לא הצליחה לשמור על התיקו. אנדראה סונצ'ין שעמד על הקווים כמאמן זמני, לא הושיע ו-ונציה ממשיכה לדהור לסרייה B.

צפו ביובנטוס מנצחת ובבישול של דור פרץ

תקציר מהליגה האיטלקית: ונציה - יובנטוס 2:1/ספורט1

משחקים נוספים

אמפולי - טורינו 3:1
לאמפולי: סימון זורקובסקי (56), ואלריו ורה (59) ופטר סטוינוביץ' (86) הורחקו. לטורינו: אנדראה בלוטי (79 בפנדל, 87 בפנדל, 90+6).

רומא - בולוניה 0:0

המחזור ה-35 יסתיים ביום שני עם המפגש בין אטאלנטה לסלרניטנה שמנסה להשלים מבצע היחלצות הירואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully