וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפיס גברה על מינסוטה במשחק 6 ועלתה לחצי גמר המערב

ג'ה מוראנט פלירטט עם טריפל דאבל (17, 8 ו-11) בדרך ל-106:114 ולמפגש עם גולדן סטייט בשלב הבא בפלייאוף ה-NBA לאחר 2:4 בסדרה. ביין וברוקס הוסיפו 23 כ"א למנצחת. 30 נקודות של אדוארדס בצד השני לא עזרו לוולבס, שסיימו את דרכם בסיבוב הראשון

עולה חדשה לחצי הגמר האזורי בפלייאוף ה-NBA נקבעה הלילה (בין שישי לשבת) כאשר ממפיס גברה 106:114 על מינסוטה בדרך ל-2:4 בסדרה. הגריזליס, ששמטו את יתרון הביתיות לאחר הפסד כבר במשחק הראשון שנערך בביתם השלימו את העבודה הרבה הודות להצגה נהדרת נוספת של כוכבם ג'ה מוראנט שהיה קרוב לטריפל דאבל וסיים עם 17 נקודות, 11 אסיסטים ו-8 ריבאונדים שסייעו לחבריו. דזמונד ביין ודילון ברוקס קלעו 23 כ"א למנצחת. ג'ארן ג'קסון ג'וניור הה מצוין גם הוא וסיים עם דאבל דאבל של 18 ו-14 ריבאונדים.

הוולבס פתחו טוב יותר והוליכו בהפסקת המחצית, המארחת הגדילה את יתרונה ונכנסה לרבע המכריע כשהיא ביתרון דו ספרתי ונראית במצב טוב כדי לכפות משחק שביעי ומכריע. אנתוני אדוארדס היה נהדר בשורות המארחת וסיים עם 30 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, אך הופעות פושרות מצד קרל אנטוני טאונס (10) ודיאנג'לו ראסל (7) איפשרו לממפיס להשתלט על המשחק ברבע רביעי גדול (22:40) בדרך לניצחון בסדרה כולה.

שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט מול שחקן מינסוטה טימברוולבס דיאנג'לו ראסל. רויטרס
כמעט טריפל דאבל בדרך לחצי גמר המערב. מוראנט/רויטרס
שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט עם דזמונד ביין. רויטרס
ממפיס עלתה בתום רבע רביעי גדול. מואנט וביין/רויטרס

שני המאמנים קיצרו את הרוטציות וקיבלו תרומות יחסית מוגבלות מהספסלים. ג'יידן מקדניאלס עלה נהדר מהספסל של הוולבס וקלע 24 נקודות באחוזים נהדרים (8 מ-9 מהשדה, 5 מ-6 מעבר לקשת), אך זה לא הספיק מבחינת הקבוצה של כריס פינץ'. בצד השני ברנדון קלארק עלה נהדר מהספסל של המנצחת ותרם 17 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-3 חסימות.

כבר בלילה שבין ראשון לשני תארח מינסוטה את גולדן סטייט למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף במערב. הגריזליס כזכור סיימו במקום השני במערב, בעוד הווריירס סיימו במקום השלישי ומגיעים לאחר 1:4 מרשים על הנאגטס בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully