וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלסון לוי: "שני הזכיר לי שהבטחתי אליפות אירופה, וקיימתי"

29.4.2022 / 20:00

הג'ודאית הישראלית הראשונה שזוכה בזהב אירופי אחרי 29 שנים: "אין מאושרת ממני". הרשקו: "זה ספורט אכזרי, שומר על פרופורציות". ראשוני, שזכתה בארד: "חיכיתי לזה הרבה זמן"

תמנע נלסון לוי אחרי הזכייה במדליית זהב באליפות אירופה בג'ודו/באדיבות איגוד הג'ודו

29 שנים אחרי הזכייה של יעל ארד באליפות אירופה בג'ודו, ג'ודאית ישראלית שוב עמדה בראש הפודיום בתחרות היבשתית, כאשר תמנע נלסון לוי השיגה את מדליית הזהב היום (שישי) בסופיה שבבולגריה, בקטגוריית עד 57 ק"ג.

צפו בטקס הענקת מדליית הזהב לתמנע נלסון לוי

תמנע נלסון לוי בטקס הענקת מדליית הזהב באליפות אירופה בג'ודו/באדיבות איגוד הג'ודו

"היה יום משוגע, נתתי את כל כולי והרגשתי מעולה לכל אורך התחרות. הצוות הכין אותי בצורה הטובה ביותר. זה מרגיש מדהים", תיארה נלסון לוי את תחושותיה לאחר ההישג הנפלא. "לפני כמה שנים באתי לשני הרשקו ואמרתי לו שאני רוצה להיות אלופת אירופה. לפני הגמר הוא הזכיר לי מה הבטחתי, וקיימתי. אין מאושרת ממני עכשיו. בקרב האחרון התמודדתי מול אחת הספורטאיות הטובות בעולם, אבל באנו עם תכנית קרב טובה מאוד והייתי רק לפי זה, וזה עבד. המטרות הבאות? אליפות העולם, והרחוקה יותר כמובן אולימפיאדת פריז".

הזוכה בזהב הוסיפה: "הרגשה מטורפת להיות אלופת אירופה אחרי כמעט 30 שנה מאז הזכיה האחרונה של יעל ארד. כל הזמן התעקשתי לעשות את הג'ודו שלי בלי הנחות. הישג מטורף לנבחרת לאיגוד ולכל הצוות המדהים! תודה ענקית לכל האנשים שתומכים, הקרייה האקדמית אונו, צביקה בן צבי, גיל לחמנוביץ ושחף מחברת בלגיה ישראל, שרון אנגל ויואל ליבסטר! תודה מיוחדת לשני הרשקו ועידו בר שבלעדיהם כל זה לא היה קורה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני עם המאמן שני הרשקו אחרי הזכיות במדליות באליפות אירופה בג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
יום אדיר לג'ודו הישראלי. נלסון לוי, הרשקו וראשוני/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו, אמר: "עברנו יום תחרויות מדהים וקשה, שלוש ספורטאיות בשלוש קטגוריות שהגיעו לחצי הגמר ובסופו של דבר סיימנו עם מדליה היסטורית לשירה ראשי שזוכה במדליה אירופאית ראשונה בגיל 31, והיסטוריה נוספת עם זכייתה של תמנע במדליית הזהב אחרי קרוב ל-30 שנה שלא הייתה לישראל אלופת אירופה לבוגרות. אני מאוד גאה בספורטאיות ובצוות שלי ומאוד שמח בשביל שירה ותמנע. אני גם שומר על פרופורציות, ספורט הישגי הוא דבר אכזרי ולכן נהנים מהרגע ובמקביל מתכוננים לימים הבאים. הפנים תמיד קדימה למשימות הבאות".

יו"ר איגוד הג'ודו משה פונטי בירך: "הישגים אדירים של שירה ושל תמנע ביום קרבות מדהים, פשוט ספורטאיות על. תמנע נכנסת לרשימה יוקרתית של אלופי אירופה ישראלים והיא בתקופה נהדרת". פונטי מקווה שההישג יסייע לג'ודאיות להשיג נותני חסות נוספים: "שתיהן מדליסטיות אולימפיות, מדליסטיות באליפות אירופה, תמנע אלופת אירופה ואני מקווה שחברות ישראליות ירימו את הכפפה".

תמנע נלסון לוי, שירה ראשוני עם המאמן שני הרשקו אחרי זכייה במדליות באליפות אירופה בג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
הצלחה גדולה לנבחרת הנשים בג'ודו/אתר רשמי, איגוד הג'ודו
תמנע נלסון לוי, הזוכה בזהב, בטקס הענקת המדליות באליפות אירופה בג'ודו. איגוד הג'ודו, אתר רשמי
נלסון לוי עם יתר המדליסטיות/אתר רשמי, איגוד הג'ודו

שירה ראשוני, שהשיגה את מדליית הארד בקטגוריה עד 48 ק"ג, סיפרה: "אני כל כך מאושרת לסיים את אליפות אירופה עם מדליה, חיכיתי לה הרבה מאוד זמן! תודה ענקית לשני הרשקו שהאמין בי ולא מפסיק להביא אותי לשיאים חדשים, לעידו בר למיקי טנקה ברנרדו ברקן וכל הצוות המדהים שמקיף אותי, הנבחרת המטורפת שלנו והאיגוד בראשות משה פונטי. תודה ענקית לספונסרים שלי inx limited ו-connecteam, שנותנים לי גב ואני כל כך שמחה שאני יכולה להחזיר להם במדליה החשובה הזו. מזל טוב לאלופת אירופה, תמנע נלסון לוי, הכי משמח בעולם לחלוק את היום הזה".

שר התרבות והספורט חילי טרופר שלח אף הוא את ברכתו: "ברכות לתמנע נלסון לוי שהוכיחה שוב כמה היא ווינרית וזכתה במדליית הזהב באליפות אירופה. תמנע, את אלופה אמיתית! גאים בך מאוד. שירה ראשוני, ברכות על ההישג הנהדר ומדליית הארד. ברוך שמיאלוב וגפן פרימו, כל הכבוד על הדרך. סומכים עליכם וגאים בכם ספורטאים ישראלים שלנו!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully