וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה"ש רחוקה ניצחון מגמר הפלייאוף, אשדוד השוותה ל-1:1

חולון נקלעה לפיגור כפול בסדרת חצי הגמר, אחרי הפסד 35:26. הדרומיים ניצחו בראשון לציון וכפו שוויון שהשאיר את חלום הטרבל בחיים

א.ס רמת השרון רחוקה 60 דקות מהעפלה היסטורית לגמר הפליאוף, אחרי שהשלימה ניצחון מרשים היום (שישי) - 35:26 ב"קציר" - ו-0:2 בסדרת חצי הגמר מול מ.כ חולון. הדרמה הגדולה היא בסדרה המקבילה. אחרי הניצחון של האלופה מכבי ראשל"צ במשחק הראשון באשדוד, מחזיקת גביע המדינה משיבה לה בניצחון ב'בית מכבי' - 31:35 - שמשווה את הסדרה ל-1:1, ותגרור אותה לפחות למשחק רביעי.

היום הזה אולי לא סיפק הפרשים צמודים, אבל הוא היה מלא בפרטים הקטנים. גדולים: מכבי ראשל"צ רשמה הפסד בית ראשון בפליאוף מאז ה-27 באפריל 2018 - עת שהפועל ראשל"צ ביצעה מולה את המהפך הבלתי נשכח במשחק השני בחצי גמר הפליאוף, עם החזרה מ-29:23 לניצחון 29:30 ב-6 דקות הסיום. אחרי שכל קבוצה רושמת ניצחון חוץ בסדרה, באשדוד ודאי ישאבו השראה מסדרת חצי גמר הפליאוף ב-2019, עונת האליפות ההיסטורית שלה, שכזכור החלה עם חזרה מפיגור 1:0 בסדרת חצי הגמר מול הפועל ראשל"צ, ונמשכה בשלושה ניצחונות רצופים, ההעפלה לאותו גמר היסטורי מול מכבי ראשל"צ והנפת צלחת האליפות ב'בית מכבי'. אבל כל זה היסטוריה. ביום שני ייערך המשחק השלישי ב"מקיף ט'" באשדוד, והכל פתוח כמו שלמדנו ביריבות הזו (19:30). בהיבט הזמן - רמה"ש משיגה ניצחון ראשון בחולון מאז 2018-19, במסגרת הליגה. כאמור, בשני ייערך המפגש בין רמת השרון לחולון (19:00, אורנים), שכאמור יכול להעלות את מי שסיימה את הליגה ואת הבית העליון במקום הראשון לסדרת הגמר. אם זה יקרה - רמה"ש גם תזכה ביתרון ביתיות בסדרה של הטוב מ-5 משחקים, אבל שכמו שלמדנו, בפעם המי יודע כמה, ובמיוחד היום, הוא על הנייר בלבד.

שחר לוין, הפועל אשדוד. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
ניצחון גדול לאשדוד. שחר לוין/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

מכבי ראשל"צ - הפועל אשדוד 35:31 (15:17). 1:1 בסדרה

לאלופה מכבי ראשל"צ הייתה הזדמנות ממשית להתקרב היום להעפלה לסדרת גמר הפליאוף, אחרי ה-31:33 ביום שני באשדוד: היא כבר הוליכה ביתרון של 4 שערים במהלך המחצית הראשונה, אבל הפועל אשדוד הפכה אותו תוך 27 דקות משחק לפלוס 4 משל עצמה - השוותה בסיום את סדרת חצי הגמר ל-1:1 - ושומרת את חלום הטרבל ההיסטורי שלה חי ונושם.

כבשו למכבי ראשל"צ: שרון שלם 6 מ-9, דור קלדרון, קראצ'יץ' וסידי (כולם בפנדלים) 5 כ"א, קנקרש 4 מ-4, רותם סגל וניב צורף 2 כ"א, נדב ניזרי וגיא קורדובה 1 כ"א. שוערים: ניב פישלוביץ עם 6 עצירות ב-25 אחוזי הצלחה. שיקלושי עם 5 עצירות ב-24 אחוזים.

כבשו לאשדוד: סטלמן 8 מ-9 (כולל 5 מ-6 מ-7 מטרים), קושמרו ואיליץ 6 מ-8 כ"א, וויצ'יץ' 5 מ-11, שחר לוין 4 מ-4, ניבו לוי, עומר גרא 2 כ"א, באביץ' וסויסה 1 כ"א. שוערים: עוז יצחק סיפק 8 עצירות ב-31 אחוזים, כולל פנדל. קוסאנוביץ' סיים עם שתי עצירות ב-13 אחוזים

אור ממן, מ.כ. חולון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
חולון בפיגור כפול. אור ממן זורק/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מ.כ חולון - א.ס רמת השרון 35:26 (16:10). 0:2 בסדרה לרמה"ש

הפעם האחרונה שרמת השרון ניצחה בחולון במסגרת ליגת ווינר הייתה במהלך עונת 2018-19 - 26:28. מאז, חולון ידעה לשמור על הבית שלה, עם שני ניצחונות ותוצאת תיקו (ואגב - רמה"ש רשמה רגע היסטורי נוסף שנה לפני כן בחולון, כשהעפילה אז לראשונה לשלב חצי גמר גביע המדינה). עם מקדמים של קהל ביתי תומך, והתלהבות ממשחק בית היסטורי בשלב חצי הגמר, בשנת היובל של המועדון, אפשר היה לצפות להרבה יותר, ולכך שחולון תצמצם את פערי האיכות והניסיון, ותשיג ניצחון ראשון בחצי גמר הפליאוף. זה לא קרה, רמת השרון עשתה את העבודה שלה בצורה יעילה, ובדקות הסיום אף הוליכה ביתרון של 12 שערים. כאמור היא רחוקה משחק אחד בלבד מההעפלה היסטורית לגמר הפליאוף, ואולי גם לעשיית התיקון - אחרי שהעונה שכבר רשמה ההעפלה היסטורית לגמר גביע המדינה, אבל נוצחה בו מול אשדוד.

כבשו לחולון: אור ממן ואור לוי 6 כ"א, לידור פסו, דיאן פראליצה 4 כ"א, פטריק אובינה, מילוש סאביץ' 2 כ"א, ריף כהן ועמית ריינסברג 1 כ"א. אור כנעני סיפק 6 עצירות (כולל פנדל).

כבשו לרמה"ש: יוסי אפו 6, רם טורקניץ וטל הרשקוביץ 5 כ"א, מרקו צ'ורצ'יץ', דניאל צרפתי ואיבן מושיץ' 3 כ"א, עדן ג'ינג'י, מילאן פאבלוביץ', אביעד בן זימן ודניאל שקלים 2 כ"א, נדב חביב ועמית מוטולה 1 כ"א. סטויקוביץ' הצטיין עם 14 עצירות, כולל עצירה של 3 פנדלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully