וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר שלם תתמודד נגד צעירי טייבה בגמר המחוזות של ליגה א'

חניכיו של עומר פרץ פיגרו 3:0 במחצית נגד שמשון כפר קאסם, אבל השלימו קאמבק אדיר ויפגשו את החבורה של יגאל אנטבי שניצחה את מ.ס. טירה בתום דו קרב פנדלים

מכבי יפו ועירוני טבריה סיימו בראש מחוזות דרום וצפון בהתאמה בליגה א' והבטיחו את מקומן בעונה הבאה בליגה הלאומית, אבל היום (שישי) נקבעו שתי הקבוצות שיתמודדו ראש בראש למשחק גמר המחוזות, שהמנצחת בו תתמודד במשחקי המבחן מול מי שתסיים במקום ה-14 בליגה הלאומית.

הפועל כפר שלם עשתה קאמבק הירואי מול שמשון כפר קאסם בדרך לגמר המחוזות, כשיריבתה מהצפון תהיה צעירי טייבה שגברה בדום דו קרב פנדלים 3:4 על מ.ס. טירה - במשחק שאף פוצץ במהלך ההארכה.

אוהדי צעירי טייבה. לילך וייס רוזנברג
ניצחון דרמטי במיוחד בדרך לגמר. אוהדי טייבה/לילך וייס רוזנברג

הפועל כפר שלם של עומר פרץ פיגרה 3:0 במחצית נגד שמשון כפר קאסם בהדרכת יובל נעים משערים של ספיר איטח (22, עצמי), אליאור סיידר (43) ובן בנימין (45), אבל הצליחה להשוות ל-3:3 מטורף לחלוטין ובהארכה השלימה את המהפך ההירואי, ניצחה 3:4 ועלתה למשחק הגמר. אוהד קדוסי הבלתי נגמר כבש צמד בזק (55 ו-57), עילי קריספי (69) איזן ואלי אלבז (114) קבע את תוצאת הסיום.

בצפון נרשמה דרומה גדולה לא פחות. מ.ס. טירה וצעירי טייבה לא הצליחו למצוא את הרשת ב-90 הדקות הראשונות ונכנסו להארכה, במהלכה המשחק פוצץ בעקבות מהומות ביציעים בין מחנות האוהדים. המשחק חודש בסופו של דבר והסתיים ב-1:1, ויאם עמאשה (95) כבש לטירה ואחמד רביע (110) השווה, אבל בדו קרב מהנקודה הלבנה הייתה זו טייבה שניצחה 3:4 כשאת הבעיטה המכרעת כבש טל איילה.

אגב, מכבי יפו הודיעה היום שגם בליגה הלאומית יעמוד על הקווים המאמן איציק ברוך שחתם לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully