וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלחות על הפרק: מכבי ת"א ומכבי חיפה יזכו באליפויות המדינה בכדורעף?

ניצחון של הצהובים כחולים על מטה אשר/עכו באולם בנעמן יבטיח להם זכייה באליפות ה-14 שלהם, בנשים הירוקות זקוקות לניצחון חוץ על האלופה המכהנת הפועל כפר סבא

סוף שבוע של הכרעות בגמרי הפלייאוף של ליגות העל לגברים ולנשים בכדורעף. אצל הגברים, מטה אשר תארח בשבת את מכבי תל אביב למשחק שיכול להכריע את העונה כולה לאור היתרון 1:2 בו נמצאים הצהובים כחולים, ואילו אצל הנשים תארח הפועל כפר סבא את מכבי חיפה שמובילה 1:2 בסדרה.

שחקני מכבי תל אביב כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הזדמנות להניף את הצלחת בפעם ה-14. שחקני מכבי תל אביב/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מכבי תל אביב (שבת, 20:00)

סדרת הגמר בין שתי הקבוצות הטובות בארץ הבטיחה הרבה והיא גם מקיימת - לאחר שמטה אשר הפתיעו בניצחון חוץ במשחק הראשון בתל אביב, ניצחו הצהובים כחולים באולם בנעמן והחזירו לעצמם את יתרון הביתית. במשחק השלישי בסדרה שנערך ביום ראשון, ניצחה מכבי תל אביב 1:3 ועכשיו היא זקוקה לניצחון אחד נוסף כדי לזכות בסדרה ובאליפות המדינה. במטה אשר יודעים שלדחיפה של אוהדיה באולם הלוהט בנעמן יש השפעה מכרעת והיא לבטח לא תרצה להפסיד פעמיים בבית. כמובן שניצחון מקומי יכפה משחק חמישי ומכריע באולם הדר יוסף בתל אביב.

עד היום זכתה הפועל גליל מטה אשר/עכו 16 פעמים באליפות וסיימה חמש פעמים כסגני, מנגד מכבי תל אביב - האלופה המכהנת כידוע - זכתה עד היום 13 פעמים באליפות ו-9 פעמים בסגנות.

שחקניות הפועל כפר סבא כדורעף. יוסי לזרוף, איגוד הכדורעף, אתר רשמי
האלופה עם הגב אל הקיר נגד היקורות מחיפה/אתר רשמי, יוסי לזרוף, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא - מכבי חיפה (שבת, 18:30)

כשהיא עם הגב אל הקיר הצליחה הפועל כפר סבא במשחק נהדר לנצח ביום שלישי השבוע את מכבי חיפה במשחק השלישי של סדרת הגמר, אחרי שמכבי חיפה כבר הובילה 0:2 בסדרה והיתה זקוקה לניצחון נוסף כדי לזכות בצלחת האליפות. החניכות של יעקב הרשקו מכפר סבא הפגינו משחק משובח והזכירו לכולם שהן עדיין האלופות המכהנות. במכבי חיפה ינסו להתאושש מההפסד שהיה בסך הכל השני שלהן העונה. אבל המשימה באולם בר-לב, האולם הביתי מאוד של הפועל כפר סבא, לא תהיה פשוטה כלל. כפי שהגדיר זאת יעקב הרשקו בסיום המשחק האחרון, הפעם שתי הקבוצות עם הגב אל הקיר מכיוון שמכבי חיפה ממש לא רוצה להגיע למשחק חמישי ומכריע, ומצד שני בהפועל כפר סבא שכבר איבדה את הגביע למכבי חיפה, מרגישים שהם מוכרחים לכפות משחק חמישי ומכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully