וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה ושכטר לקראת חזרה לסגל באר שבע? ברדה: "הכיוון חיובי"

29.4.2022 / 9:23

החלוצים שמתאוששים מפציעות חוזרים לאימונים בהדרגה לקראת המשחק מול נתניה (ראשון, 20:15, ספורט4). מרטינס: "עדיין מאמינים שאפשר לזכות באליפות"

תקציר: בני סכנין - הפועל באר שבע 1:1/ספורט1

אחרי ה-1:1 המאכזב עם בני סכנין שהשאיר אותם במרחק של 6 נקודות ממכבי חיפה, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק אפילו קשה יותר. ביום ראשון (20:15, ספורט4) תתארח סגנית המוליכה אצל מכבי נתניה הלוהטת, ותנסה לצמק את הפער מחיפה ל-3 נקודות, לפחות עד יום שני בו הירוקים יתארחו אצל הפועל תל אביב.

לקראת המשחק ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים, בה ניתח אליניב ברדה את התיקו מול סכנין: "לא חושב שהיינו בלחץ. בחצי השני שיחקנו כדורגל מצוין, הגענו להמון מצבים והיה חסר לנו השפיץ של הנעל כדי לנצח. סכנין הבקיע בפנדל - חוקי או לא חוקי יקבעו הפרשנים - והגיעו לעוד מצב אחד. אנחנו, לעומת זאת, הגענו להמון מצבים. פספסנו הזדמנות לצמצם את הפער, אבל אנחנו ממשיכים בדרכנו. עליתי עם ההרכב הכי חזק והכי טרי. כל שחקן בסגל שלנו ראוי להיות שחקן הרכב".

על אריאל הרוש והמעמד של שחקני הספסל אמר ברדה: "השחקנים עושים לי כאב ראש גדול מאוד אפילו לבחור את ה-20, אפילו להשאיר שחקן מחוץ לסגל קשה לי מאוד". כמו כן ברדה עדכן על הטבה במצבם של ניקיטה רוקאביציה ואיתי שכטר שמתאוששים מפציעות. "נראה שניקיטה בשלבים אחרונים של התאוששות, איתי כבר השלים אימון או שניים מלאים. הכיוון איתם חיובי".

אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע לפני מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
מתחיל להרגיש בנוח. מרטינס/דני מרון

אנדרה מרטינס הוסיף: "היינו מאוד מאוכזבים אחרי המשחק נגד סכנין, כי מאוד רצינו לקחת את כל הנקודות. עדיין התקרבנו למכבי חיפה בנקודה אחת, אבל בכל מקרה המשחק הזה נגמר וצריך להתמקד במשחק הקרוב. לפעמים לוקח לשחקנים יותר זמן כדי להתאקלם במקום חדש, לקח לי קצת זמן אבל עכשיו אני מרגיש טוב מאוד ועם כל יום שעובר אני מתרגל לפה יותר".

על סיכויי האליפות: "אנחנו חייבים להאמין, אחרת אין סיבה לשחק. מצד שני, צריך לעשות את זה משחק אחרי משחק, צעד אחרי צעד, ולא לחשוב על מכבי חיפה יותר מדי. אם ננצח את כל המשחקים שלנו, נראה מה זה יכול לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully