וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנים של יריבות: רוני וקומפני מתחרים על משרת אימון באנגליה

מלך השערים בכל הזמנים של מנצ'סטר יונייטד והקפטן האגדי של מנצ'סטר סיטי נחשבים לשני המועמדים המובילים לאימון ברנלי, שנלחמת על חייה בפרמיירליג

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - צ'לסי 1:1/ספורט1

חלוץ העבר ויין רוני ובלם העבר וינסנט קומפני, שני שחקנים שהפכו לסמלים במנצ'סטר, האחד ביונייטד והשני בסיטי, הם המועמדים המובילים למשרת מאמן ברנלי בעונה הבאה.

ברנלי בימים אלו נלחמת על הישרדותה בפרמיירליג, מדורגת כרגע מעל הקו האדום עם 31 נקודות ב-33 משחקים, אבל אברטון תעקוף אותה אם תנצח במשחק החסר שעליה להשלים. ברנלי ניצחה העונה רק שישה משחקים, אבל פיטורי שון דייץ' לאחר כעשור ומינוי מייק ג'קסון כמאמן זמני בהחלט השפיעו לאור העובדה שהקבוצה ניצחה שני מחזורים רצופים, תחילה את סאות'המפטון ולאחר מכן את וולבס בשני משחקי בית.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ויין רוני מול שחקן מנצ'סטר סיטי וינסנט קומפני. Michael Regan, GettyImages
היו יריבים על המגרש, עכשיו מתחרים על משרה. רוני וקומפני/GettyImages, Michael Regan

רוני בן ה-36, מלך שערי מנצ'סטר יונייטד בכל הזמנים וגם של נבחרת אנגליה, מאמן בשנתיים האחרונות את דרבי קאונטי, אותה העונה כבר לא הצליח להציל מירידה לליגה השלישית אחרי שממאזן הקבוצה הופחתו 21 נקודות. למרות נשירת הליגה, רוני זכה להערכה רבה על התמודדותו עם הסיטואציה וגם על כך שסירב להזדמנויות להתקדם לפרמיירליג ובכל זאת ניסה להציל את הקבוצה מירידה לליגה הראשונה.

גם קומפני הבלגי חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-36 וגם הוא מאמן את אותה הקבוצה בשנתיים האחרונות, את אנדרלכט הבלגית. מאמנו של ליאור רפאלוב היה מכוכבי מנצ'סטר סיטי במשך 11 שנה ונחשב לאחד הבלמים והקפטנים המוערכים ביותר בהיסטוריית הפרמיירליג.

בנוסף לאגדות ממנצ'סטר, הוזכרו כמועמדים לאימון ברנלי גם כריס וויילדר, שהעונה מאמן את מידלסברו וכזכור העפיל עם שפילד יונייטד לפרמיירליג ב-2019, וכן מאמן בראגה הפורטוגלית קרלוס קרבלאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully