וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה היסטורית לפול, הארדן התעורר, גם דונצ'יץ' ודאלאס בסיבוב השני

CP3 צלף 33 נקודות ללא החטאה ב-109:115 של הסאנס על הפליקנס, דאבל-דאבלים של הארדן ואמביד סחפו את הסיקסרס ל-97:132 בטורונטו, המאבס הדיחו את יוטה עם 96:98 דרמטי. שלושתן השלימו 2:4

ג'ואל אמביד חוגג את ההעפלה של פילדלפיה לסיבוב השני/חשבון הטוויטר הרשמי של הסיקסרס

תמונת העולות לסיבוב השני של פלייאוף ה-NBA הולכת ומתבהרת. הלילה (בין חמישי לשישי) נקבעו שלוש עולות נוספות, לאחר שפיניקס, פילדלפיה ודאלאס השלימו 2:4 בסדרות שלהן.

תוצאות הלילה:

טורונטו (5) - פילדלפיה (4) 132:97 (הסיקסרס השלימו 2:4 בסדרה)
ניו אורלינס (8) - פיניקס (1) 115:109 (הסאנס השלימו 2:4 בסדרה)
יוטה (5) - דאלאס (4) 98:96 (המאבס השלימו 2:4 בסדרה)

כריס פול, פיניקס סאנס. Chris Graythen, GettyImages
בלתי נגמר. פול/GettyImages, Chris Graythen
דווין בוקר, פיניקס סאנס. רויטרס
הסיר חלודה. דווין בוקר/רויטרס

ניו אורלינס (8) - פיניקס (1) 115:109 (הסאנס השלימו 2:4 בסדרה)

כשהוא נושק לגיל 37, מול שומר שהקשה עליו לאורך כל הסדרה, במשחק הכרעה קריטי, כריס פול עשה היסטוריה והמשיך לחולל פלאים. 33 נקודות היו ל-CP3 בערב המושלם, אותו סיים עם 14 מ-14 מהשדה - הכי הרבה זריקות שדה ללא החטאה בתולדות הפלייאוף - 4 מ-4 מהעונשין, וגם 8 אסיסטים, והצעיד את סגנית האלופה והקבוצה הכי טובה בעונה הרגילה לשלב הבא (בו תפגוש את דאלאס) למרות מחצית ראשונה פושרת אליה ירדה בפיגור דו ספרתי.

זה היה אמור להיות הערב של דווין בוקר, שחזר מפציעה בשריר הירך האחורי שגרמה לו להחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בסדרה. בוקר בעיקר הסיר חלודה וסיים עם 13 נקודות ב-32 דקות, אבל כאמור, בערב כזה של פול הוא לא היה צריך לעשות יותר. 13 נקודות של פול ברבע השלישי עזרו לסאנס למחוק את פיגור 10 הנקודות ולהשלים מהפך, וברבע האחרון CP3 ניהל את המשחק ביד רמה, כשהוא מפטם שוב ושוב את דיאנדרה אייטון (22 נקודות ב-10 מ-12 מהשדה) בדקות האחרונות.

בצד השני, למרות ההפסד וההדחה, הפליקנס מסיימים את העונה בראש מורם, עם הופעה מעוררת כבוד, אחרי שמתחו את הסאנס בסדרה שרבים האמינו שתוכרע בקלות. ברנדון אינגרם הוביל אותם עם 21 ו-11 אסיסטים, סי ג'יי מקולום (16) ולארי נאנס ג'וניור (15 ו-8 ריבאונדים) סייעו, ואפשר רק לדמיין איך הקבוצה הצעירה הזו תיראה על הבמה הגדולה של הליגה בשנים הבאות, כשתהיה מחוזקת בזאיון וויליאמסון.

ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
סוף סוף הגיע לפלייאוף. הארדן/רויטרס
ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Cole Burston, GettyImages
דאבל-דאבל מרשים. אמביד/GettyImages, Cole Burston

טורונטו (5) - פילדלפיה (4) 132:97 (הסיקסרס השלימו 2:4 בסדרה)

בארצות הברית כבר התכוננו לעוד מופע לוזריות של הסיקסרס, הכינו את הקרקע לעוד איבוד יתרון היסטורי של דוק ריברס ולעוד אכזבה מג'יימס הארדן, אבל קיבלו במקום מפגן עוצמה מרשים שמפיח בפילי תקוות מחודשות לקראת חצי גמר המזרח מול מיאמי. אחרי שני ההפסדים הרצופים, הסיקסרס ידעו שאסור להם לבזבז עוד צ'אנס ועשו הכל כדי להימנע ממשחק 7 ומכריע על כל הקופה.

במחצית הראשונה זה עוד נראה מאוזן יחסית, ומפגן קליעה מרשים של הראפטורס השאיר אותם בעניינים ועזר להם לרדת להפסקה במינוס נקודה בלבד. אבל המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי, וריצת 6:24 בתחילתה היממה את טורונטו ולמעשה סגרה עניין. ג'ואל אמביד, ג'יימס הארדן וטייריס מקסי עשו ככל העולה על רוחם, ודאגו שמשחק ההצהרה שלהם יסתיים בתבוסה מהדהדת.

אמביד היה מעל כולם עם 33 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות, מקסי סיים עם 25 לצד 8 אסיסטים, ולהארדן שהציג יכולת משופרת אחרי שני משחקים חלשים, היו 22, 15 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. את הראפטורס הובילו כריס בושיי (25 ו-10 ריבאונדים) ופסקל סיאקם (24, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים). גארי טרנט ג'וניור הוסיף 19.

לוקה דונצ'יץ', דאלאס מאבריקס, מול רויס אוניל, יוטה ג'אז. רויטרס
24 נקודות, וכרטיס לשלב הבא. דונצ'יץ'/רויטרס
דונובן מיטשל, יוטה ג'אז, מול דוריאן פיני סמית', דאלאס מאבריקס. Alex Goodlett, GettyImages
קיץ ארוך של תהיות. דונובן מיטשל/GettyImages, Alex Goodlett

יוטה (5) - דאלאס (4) 98:96 (המאבס השלימו 2:4 בסדרה)

ייתכן שזו שירת הברבור של הג'אז בגרסתם הנוכחית. אחרי שבשלוש השנים האחרונות הצליחו דונובן מיטשל, רודי גובר וחבריהם להיכשל בכל דרך אפשרית, מתיחת הפנים של הקבוצה החביבה מתבקשת בהחלט. את הסדרה הזו, למען האמת, היא הפסידה במשחקים הראשונים, בהם לא ניצלה את חסרונו של לוקה דונצ'יץ' כדי לעלות ליתרון בסדרה ולבנות ביטחון.

המשחק הלילה היה מיקרוקוסמוס של העונה כולה: הג'אז פתחו טוב יותר, ירדו למחצית ביתרון של 12 נקודות, אבל נחנקו ברגע האמת, כשרבע שלישי של 19:36 לזכות המאבס מעבירים את היתרון אליהם, וברבע האחרון הם מפספסים שוב ושוב הזדמנויות למהפך. הג'אז השוו פעמיים ברבע המכריע, אבל לא הצליחו לעשות יותר מזה, והזריקה האחרונה של העונה - שלשה חופשית לחלוטין של בויאן בוגדנוביץ' שהלכה החוצה - לא יכולה להיות יותר מייצגת.

המאבס קיבלו עוד משחק נפלא מג'יילן ברנסון (שימו לב: הקלע המוביל של הפלייאוף עד כה) עם 24 נקודות, בדיוק כמו לוקה דונצ'יץ' שהוסיף גם 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. ספנסר דינווידי הוסיף 19 ולדוריאן פיני סמית' היו 18, וכעת מצפה למאבס מבחן של ממש מול פיניקס החזקה. מנגד, יוטה קיבלה 23 נקודות, 9 אסיסטים ו-8 ריבאונדים מדונובן מיטשל, 19 מבוגדנוביץ' ודאבל-דאבל מרודי גובר (10 ו-12 ריבאונדים), אבל דייקה ב-25 אחוז בלבד מחוץ לקשת - המשך ישיר לכל הסדרה - ותצא לפגרה ארוכה של תהיות בנוגע לעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully